Dario's Aprilia MX50 2002

Show hier je tweewieler.
dario96
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 19 nov 2014, 23:28
Vervoersmiddel: Aprilia MX50
Locatie: Heusden-Zolder(BE)

Dario's Aprilia MX50 2002

Ongelezen bericht door dario96 »

Hallo iedereen, ik ben Dario 18 jaar en ik kom uit Heusden, België.
Ik heb sinds vandaag dus een MX50 gekocht voor 500 euro en ben er zeer blij mee, echt een verademing als je komt van een chinese skyteam dx. Alles is ook meer op maat gemaakt voor mij aangezien ik 1m85 ben. Minpuntje(als je dat ene kan noemen) is dat hij helemaal ontgrenst is en dus +-85 gaat, wat niet echt gewenst is in België.
Voor de rest ben ik tot nu toe niet echt een mankement tegen gekomen. De lak is in wat mindere staat ookal lijkt het niet zo op de foto's er zijn veel doffe plekken etc. Remmen, vering werken perfect. De velgen zijn echt in zeer goede staat, geen spatje roest! :wub:
Het rijden naar huis leek echt ettelijke uren te duren omdat ik dus ontgrenst aan het rijden was en ook 2x de politie ben tegen gekomen, maarja dat is al allemaal voorbij gelukkig. :lol:
setup: -ik gok ori cilinder
-14mm dell'ortho carbu
-standaard uitlaat ontgrenst(kan iemand dit bevestigen?)
-standaard luchtfilter
setup blijft zo buiten dat ik hem ga begrenzen op 55km/h wegens politie.
Dus afvoeren naar +-55 en gas geven maar! :box: :dry:
Als iemand tips heeft om hem mooier te maken.(Kan dat wel nog? Hij is al zo mooi :wub: ) Of algemene tips dan mag je het zeker zeggen!
Ben van plan hem zeer goed te onderhouden en ook stuk bij stuk echt netjes te zetten. Maar rijden heeft voorrang op dit moment.

Foto's zeggen meer dan woorden(wel gsm-kwaliteit) :
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
tracing
Derbi fan
Berichten: 65
Lid geworden op: do 28 aug 2014, 19:52
Vervoersmiddel: Motorhispania Furia
Fiets
Locatie: Roodeschool, Groningen.

Re: Dario's Aprilia MX50 2002

Ongelezen bericht door tracing »

Wauw dat quadje, echte monsters die. :wub:

Haha maar misschien andere voor spatbord? Ander uitlaatje?
Plaats reactie