Derbi gpr 2007

Show hier je tweewieler.
Pieter7
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi GPR

Derbi gpr 2007

Ongelezen bericht door Pieter7 »

Afbeelding ik heb een cockpit zoals op de afbeelding op mijn gpr 50 uit 2007, nu is mijn vraag, waar is dat benzinelampje?
daniel95
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi gpr di meglio replica (2009)

Re: Derbi gpr 2007

Ongelezen bericht door daniel95 »

Waarom maak je hiervoor een topic aan onder het kopje gallery? Maar voordat het hele forum volstaat met deze vraag, zodra je ongeveer 2 a 3 liter in je tank hebt zitten gaat er een afbeelding van een tankstation knipperen aan de linkerkant van het led display. Zodra deze knippert moet je even gaan tanken. Het probleem echter met gpr/rs (misschien ook andere modellen) is dat dat lampje soms blijft knipperen ook al heb je getankt, daarom tank ik altijd om de 150km omdat je met een gpr(origineel ontgrensd) meestal wel 150 - 200km op een tank doet.

Mvg Daniël
Pieter7
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi GPR

Ongelezen bericht door Pieter7 »

Sorry ik ben nog maar een newbie :) FLikkert het niet lrechts? En als het blijft flikkeren gewoon nieuwe kraan steken of de sensor proper spuiten?
daniel95
Schakelrijder
Vervoersmiddel: derbi gpr di meglio replica (2009)

Ongelezen bericht door daniel95 »

Ik dacht dat die storing in het dashboard zat maar weet ik niet zeker, beste is gewoon om de 100/150km te tanken weet je altijd dat je genoeg benzine hebt. Het kan zijn dat ie rechts knippert maar weet dit niet zeker aangezien ik hier nooit op let en hij nu niet knippert.

mvg Daniël
Plaats reactie