Zo zag hij er uit toen ik er een paar kapjes snel opgeschroefd had:

Na wat uurtjes besteed te hebben in research naar het AM6 blok zijn we aan de slag gegaan. Heel 't blokje in elkaar gezet en gehoopt dat 't zou lopen. Ik miste veel onderdelen.
Een maandje of 3 terug heb ik een 80cc Polini op de kop kunnen tikken. Deze heb ik er nu op gemonteerd, samen met een 21mm Dellorto. Misschien dat er binnenkort nog een 24mm op komt, maar dat weet ik nog niet zeker.
Toen 't blokje klaar was ben ik begonnen met het uiterlijk van de brommer. Het groen vond ik mooi, maar de verf was er slecht aan toe. Ik wou wat origineels maken. Zo heb ik eerst de stickers eraf gehaald, geschuurd, en gespoten met matzwart en wit. Overal 3 laagjes op gedaan en toen in de blanke lak gezet. Toen heb ik verschillende bedrijven mailtjes gestuurd om aan stickers te komen. Na een weekje had ik een overvolle doos met stickers. Deze heb ik er op geplakt en het ziet er (naar mijn mening) best gaaf uit.

Vandaag een oude Yasuni Cross roestbonk aan het schuren geweest. Ook heb ik de lasnaden teruggebracht, deze vind ik best aardig gelukt voor een eerste keer.

To do:
* Brommer (goed) lopend maken
* Achterwiel vervangen door 18" met nop/enduro
* Renthal stuurrol
* KTM/YZ Kapje