Derbi Gpr Nude! 50cc 2005. Udate!

Show hier je tweewieler.

De hydraulische cilinders van de voorvork moeten ook goud

ja
1
50%
nee
1
50%

Totaal aantal stemmen: 2

tomtom
Banden plakker
Vervoersmiddel: Derbi GPR Nude

Derbi Gpr Nude! 50cc 2005. Udate!

Ongelezen bericht door tomtom »

Hoi ik ben Thomas en ik ben nieuw op dit forum en natuurlijk moet ik ook mijn Derbi laten zien :P

Ik heb in juni mijn eerste schakelbrommer gekocht voor een mooi prijsje
Afbeelding
[img]ttp://i39.tinypic.com/azb1o6.jpg[/img]
heb ik de hele zomer lang met plezier op gereden
maar na een tijdje ontdek je de eerste gebreken :eerie:
achterrem deed het niet meer goed dus opnieuw olie in gedaan en afgesteld ook problemen met de verlichting opgelost is door de vorige eigenaar flink mee gerommeld ook de km teller deed het al een tijd niet meer. anyway ik heb de verlichting weer goed gekregen maar ik moet de km teller nog een keer nakijken.

met een tandwiel verhouding van 11/52 en de prop uit de uitlaat reed hij mooi 80 km/uur

en het moest ook een keer gebeuren dus om 6 uur 's ochtens aangehouden maar ben er nog goed mee weg gekomen want ik reed op de weg (buiten de bouwde kom waar je 80 mag) dus ik had geen snelheids overtreding begaan :happy: maar ben wel bekeurt op verkeerde plaats op de weg.
boete kreeg ik uitgerekend op mn verjaardag op de mat :sad: what are the odds?
maar ze hebben hem toen niet op de rollerbank gezet waarschijnlijk omdat het zo vroeg was :) ondanks dat ze een snelheid van 80 haddeb gemeten.

maar een maandje later toch op de rollerbank te recht gekomen maar jullie kennen het procedure wel denk ik
dus ik terug voor een herkeuring met prop in uitlaat en gereduceerde tandwiel formatie reed hij nog 56 km/uur met correctie er af nog 4 km te hard dus weer terug en nu met een nog grotere prop in de uitlaat. op de rollerbank pruttelde hij nog maar 25km/uur :crazy:
ik heb m nu weer terug en hij rijd ook gewoon weer 80
verder ben ik nog een keer uitgegleden met een onschuldig regenbuitje terwijl ik net de achterband had verwisseld voor een nieuwe(re) met beter profiel
Afbeelding
shade:
-stuur verbogen
-rechter kappen bekrast
-achterrem pedaal verbogen

nieuw stuur gekocht en gemonteerd, tot de winter op gereden maar laat hem nu staan omdat ik eerst alle problemen wil oplossen zo zijn er in de loop van de tijd scheurtjes in de tank ontstaan omdat een van de vorige eigenaren zo stom was om er geen stoot blokjes en rubbers tussen de tank en het frame te doen.
heb een 2e tank op de tok getikt voor een mooi prijsje en ga deze samen met de kappen opnieuw spuiten
Afbeelding
meer foto's komen nog maar zoals je kan zien heb ik een 2e project gpr nude maar die zal ik in het project log plaatsen

Update
zo staat hij er nu bij
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

zo als je kan zien zit er een andere tank op deze wordt nog gespoten in de originele kleuren
ook missen er aan de linker kant enkele kappen heb ik wel maar ben ik nog mee bezig

schade door de val
Afbeelding

nieuw stuur
Afbeelding
nu moet ik eigenlijk ook de voorvork goud spuiten of niet?

kabelboom moet nog gerangschikt worden
Afbeelding

uitlaat een lakje
Afbeelding
en natuurlijk nog velglint op het achterwiel

verder ben ik nog van plan er een 80cc cilinder op te zetten en hem te laten keuren als motor

vooruitgang hou ik wel bij in het project log maar het eindresultaat komt natuurlijk hier
hopelijk zo snel mogelijk maar het kan wel ff duren aangezien ik in mn examenjaar zit :?
Laatst gewijzigd door tomtom op do 23 jan 2014, 18:15, 4 keer totaal gewijzigd.
LogicDutch
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi evo limited edition 2009 [verkocht] Tomos quadro 25kmh [verkocht] Derbi GPR custom
Contacteer:

Re: Derbi Gpr Nude! 50cc 2005 unieke kleuren

Ongelezen bericht door LogicDutch »

Ziet dr netjes uit!
Opzoek naar een CBR125(R), CB125F of gewoon een 125cc supermoto.
PM ME AUB
jespo9
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi senda drd racing 2009

Ongelezen bericht door jespo9 »

Blijven mooi die nudes, die van jou ziet er zeer net uit :thumbup:
gprrijder
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi gpr racing 2009
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

Ongelezen bericht door gprrijder »

ziet er netjes uit ik ga hem volgen :thumbup:
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
mototje
Tuner
Vervoersmiddel: Derbi Senda SM Extreme special edition

Re: Derbi Gpr Nude! 50cc 2005. Udate!

Ongelezen bericht door mototje »

is het zo makkelijk? een opgevoerde brommer laten keuren als lage categorie motor? uiteraard moet je dan wel a1 rijbewijs hebben.
Pieke
Moderator
Vervoersmiddel: KTM

Ongelezen bericht door Pieke »

Nee, dat kan niet. Hij heeft dan namelijk een 2e typegoedkeuring nodig die vertelt dat je hem ook als motor mag keuren. Alleen heel oude brommers die ook als motor op de markt kwamen hebben dat (kreidler, zundapp, Honda MB, etc).
gprrijder
Pro tuner
Vervoersmiddel: derbi gpr racing 2009
Cagiva mito evo 125
Derbi drd racing
Derbi senda sm xtreme
Derbi Senda 2003 (SOLD)
Aixam 400 luxe
solex 3800
Kawasaki KDX 125 A
spartamet (sold)
de fiets!!!

Ongelezen bericht door gprrijder »

Pieke schreef:Nee, dat kan niet. Hij heeft dan namelijk een 2e typegoedkeuring nodig die vertelt dat je hem ook als motor mag keuren. Alleen heel oude brommers die ook als motor op de markt kwamen hebben dat (kreidler, zundapp, Honda MB, etc).
je kan wel proberen een gpr 125 frame te kopen en dan boel omzetten.
ik zie die frame´s wel een tekoop staan in engeland invoeren en dan mooi ombouwen :box:
GARAGE OPRUIMING http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=61&t=14356" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
tomtom
Banden plakker

Ongelezen bericht door tomtom »

mototje schreef:is het zo makkelijk? een opgevoerde brommer laten keuren als lage categorie motor? uiteraard moet je dan wel a1 rijbewijs hebben.
nee het is niet heel makkelijk, maar wel een goedkoper alternatief dan een nieuwe motor. en idd ik ga van het voorjaar voor mn a1 zodat ik niet meer op de fietspaden hoef te rijden of een boete door de rollerbank krijg
Pieke schreef:Nee, dat kan niet. Hij heeft dan namelijk een 2e typegoedkeuring nodig die vertelt dat je hem ook als motor mag keuren. Alleen heel oude brommers die ook als motor op de markt kwamen hebben dat (kreidler, zundapp, Honda MB, etc).
het klopt dat je idd een bepaalde goedkeuring nodig hebt. ik heb onlangs nog met de rdw contact gehad en die zeiden dat het zeker mogelijk was en dat hij dan in lelystad gekeurd moet worden en das niet gratis :sad:
gprrijder schreef:
je kan wel proberen een gpr 125 frame te kopen en dan boel omzetten.
ik zie die frame´s wel een tekoop staan in engeland invoeren en dan mooi ombouwen :box:
ja is ook een mogelijkheid, eerlijk gezegd zie ik zo het verschil nog niet echt tussen het frame van de 50 en de 125 behalve dan dat de uitlaat een andere vorm heeft maar ze zullen ongetwijfeld sterker zijn.
hoe graag ik ook een 125cc blok en motor wil ik denk dat ik dan deze eerst moet verkopen. 3 is wel erg overdreven :happy:
en als het me lukt om hem als 80cc te laten keuren is dat natuurlijk mooi meegenomen
DRD Vincent
Schakelrijder
Vervoersmiddel: Derbi Evo

Ongelezen bericht door DRD Vincent »

Strak ding deze Nude ik vind die kleur oranje zo vet :dry:
Bikes ARE traffic.

Afbeelding
tomtom
Banden plakker