Pagina 1 van 1

Rieju mrt sm 2010

Geplaatst: zo 30 jun 2013, 20:29
door doerak
Hallo ,

Ik heb gister deze pracht brommer gekocht :wub:

Afbeelding

Re: Rieju mrt sm 2010

Geplaatst: zo 30 jun 2013, 20:30
door kevinbakker
leuk ding wat zijn je plannen ?

Re: Rieju mrt sm 2010

Geplaatst: zo 30 jun 2013, 20:48
door doerak
kleine aanpassingen :

Rood velglint
Rood handvaten
Rood kickstarter
Nieuw achterlicht met ingebouwden knipperlichten
Kleine kentekenhouder

motor :

Het blok is helemaal perfect naar mijn mening. Op dit moment loopt ie 75/80 ! en dat vind ik wel goed zo.

Als iemand nog tips heb hoor ik het wel. Niet te moeilijk want ben namelijk nog een groentje :P

Re: Rieju mrt sm 2010

Geplaatst: zo 30 jun 2013, 21:07
door debeste95
Wat een zwart ding. Ik zou zeggen hier en daar wat rode highlights zoals hierboven idd al genoemd. Rood velglint wordt sowieso ziek. Kentekenhouder verkleinen en achterlicht met ingebouwde RAW ben ik het ook mee eens.

Re: Rieju mrt sm 2010

Geplaatst: zo 30 jun 2013, 21:25
door doerak
debeste95 schreef:Wat een zwart ding. Ik zou zeggen hier en daar wat rode highlights zoals hierboven idd al genoemd. Rood velglint wordt sowieso ziek. Kentekenhouder verkleinen en achterlicht met ingebouwde RAW ben ik het ook mee eens.
Vind hem ook erg zwart :happy: Maar zwart is ideaal om er wat moois van te maken :D nog ideetjes ? :thumbup:

Re: Rieju mrt sm 2010

Geplaatst: zo 30 jun 2013, 22:00
door debeste95
doerak schreef:
debeste95 schreef:Wat een zwart ding. Ik zou zeggen hier en daar wat rode highlights zoals hierboven idd al genoemd. Rood velglint wordt sowieso ziek. Kentekenhouder verkleinen en achterlicht met ingebouwde RAW ben ik het ook mee eens.
Vind hem ook erg zwart :happy: Maar zwart is ideaal om er wat moois van te maken :D nog ideetjes ? :thumbup:[/quote
Niks mis met zwart, nee. Vind het zelf ongelooflijk strak staan, en aangezien er al rood in de brumm verwerkt zit kan je hem nog heel stuk dikker maken met rood velglint. Rode stepjes zullen er denk ik ook wel hard uitzien.

Re: Rieju mrt sm 2010

Geplaatst: zo 30 jun 2013, 22:24
door doerak
haha oke oke , alleen ik kan niet schakelen en van de topics word ik ook niet wijzer :oops: kan jij miss duidelijk vertellen hoe ik moet terug schakelen en kan ik ook bijvoordeeld in zn 6 en dan dat ik stil sta gelijk naar zn 1 trappen ?
:silent: sorry offtopic

Re: Rieju mrt sm 2010

Geplaatst: zo 30 jun 2013, 22:42
door debeste95
Ben zelf ook nog redelijk groentje hoor haha. Maar terugschakelen gaat gewoon zelfde als opschakelen. Koppeling in, gas terug, schakelpook omlaag, Terug koppeling en gas gelijktijdig over laten komen. Alleen terugschakelen als je afremt anders maakt je blok ineens heel veel toeren.

Als je stilstaat heb je, neem ik aan, je koppeling al vast. Dan kan je zeker gewoon naar z'n 1 schakelen (Niet in 1 keer, gewoon koppeling inhouden en 5 klikjes naar beneden dus). Koppeling in gedrukt houden uiteraard als je nog stilstaat tenzij je hem in z'n vrij zet. Als je een stoplicht of zo nadert en afremt schakel ik persoonlijk gewoon geleidelijk terug tijdens het afremmen tot z'n 1 en zet hem, als ik stilsta, in z'n vrij.

Neem er geen vergif op in dat wat ik zeg klopt, rijd nu pas een paar daagjes echt goede kilometers en krijg het schakelen ook nu pas onder de knie. Gewoon veel rijden en blijven oefenen, je voelt het vanzelf wel als je het behoorlijk verkeerd doet :emo:

Re: Rieju mrt sm 2010

Geplaatst: zo 30 jun 2013, 22:54
door doerak
debeste95 schreef:Ben zelf ook nog redelijk groentje hoor haha. Maar terugschakelen gaat gewoon zelfde als opschakelen. Koppeling in, gas terug, schakelpook omlaag, Terug koppeling en gas gelijktijdig over laten komen. Alleen terugschakelen als je afremt anders maakt je blok ineens heel veel toeren.

Als je stilstaat heb je, neem ik aan, je koppeling al vast. Dan kan je zeker gewoon naar z'n 1 schakelen (Niet in 1 keer, gewoon koppeling inhouden en 5 klikjes naar beneden dus). Koppeling in gedrukt houden uiteraard als je nog stilstaat tenzij je hem in z'n vrij zet. Als je een stoplicht of zo nadert en afremt schakel ik persoonlijk gewoon geleidelijk terug tijdens het afremmen tot z'n 1 en zet hem, als ik stilsta, in z'n vrij.

Neem er geen vergif op in dat wat ik zeg klopt, rijd nu pas een paar daagjes echt goede kilometers en krijg het schakelen ook nu pas onder de knie. Gewoon veel rijden en blijven oefenen, je voelt het vanzelf wel als je het behoorlijk verkeerd doet :emo:
mmmh thx man !!! :thumbup:
begrijp het nu.. :D :woot: :thumbup: :thumbup:

Re: Rieju mrt sm 2010

Geplaatst: zo 30 jun 2013, 23:44
door debeste95
Jammer dat Purmerend zo'n rot end van Apeldoorn is anders hadden we wel even een keertje mooi samen kunnen toeren haha

Re: Rieju mrt sm 2010

Geplaatst: ma 01 jul 2013, 00:25
door doerak
debeste95 schreef:Jammer dat Purmerend zo'n rot end van Apeldoorn is anders hadden we wel even een keertje mooi samen kunnen toeren haha
haha ja inderdaad moet je maar verhuizen he :thumbup: