Ik ben helemaal nieuw in het brommer gebeuren en heb me dan ook geregistreerd in de hoop hier wat meer info en hulp te vinden.
Nu is het de bedoeling dat ik deze brommer natuurlijk wat ga aanpassen totdat die mij wat meer bevalt.
Dus maak ik er ineens een topicje over.

Er zit een leovince v6 op maar deze gaat vervangen worden door een onderlangse uitlaat, gewoon omdat ik dat mooier vind en die leovince niet zo prettig rijden vind ( kan ook aan mijn afstelling liggen, moet ik nog eens nakijken ).
To do lijstje:
Onderlangs uitlaat ( of een 125cc demper voor een dieper geluid )
custom paint job
gouden voorvork
en nog veel andere dingen waar ik nu niet op kan komen.
Dus het eerste probleem dat ik ben tegen gekomen.
Als ik rijd heeft de brommer het zeer moeilijk om in toeren te komen, in de eerste en tweede versnelling trekt die goed. Maar als ik dan schakel naar de derde moet ik boven de 7000 toeren zitten of je hoort hem gewoon afzwakken. Ook komt er een zwart goedje uit de uitlaat

Dus heb ik dat hier eens gevraagd en jullie antwoord was dat die te rijk loopt. Dus kleinere sproeier.
MAAR, ik heb ook het probleem dat die zeer slecht start als die enkele uren heeft stilgestaan. Dus heb ik gistere avond de ontsteking is na gekeken met de papa en daar was niks mis mee. Dus kwam mijn vader op het idee om eens te starten met de choke erop. Nu startte die onmiddelijk, is het dan nog altijd het probleem van een te grote sproeier als die met de choke dan wel start? Want dan geef ik toch nog extra benzine?
Alvast bedankt, updatetjes zullen er wel komen want heb nu vakantie

pj