Ok, dat is wel weer waar.
Maar mijn ervaring is dat de meesten dat wel doen... Op een of andere manier hebben anderen altijd weinig vertrouwen in brommerrijders qua veiligheid.
Hehehe moest eens gebeuren ik heb een ongeluk gehad door toedoen van iemand anders.
Ik wil het verhaal best uitleggen als de zeik en wank reactie's achterwege blijven
Laatst gewijzigd door DRD 85 J-Man op di 12 jun 2012, 17:28, 2 keer totaal gewijzigd.
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Ik reed in een nauwe winkelstraat richting huis 100m verderop toen er opeens een man dreigend/confronterend op mij afstapte.
Hierdoor kreeg ik 2 keuze's links eromheen of rechts, ik koos voor links omdat rechts te weinig ruimte had. Helaas stond er een meneer met een fiets daar en die stopte met fietsen en ik knalde tevergeefs tegen de meneer aan en toen ging ikzelf ook onderuit.
Kort daarvoor had ik een snorfietser ingehaald wat het allerbeste is wat ik had kunnen doen want zij werd mijn getuige, ook zij zag dat de meneer uit de winkel direct op mij afstapte en intimiderend breed bezig was tegen over mij.
Ik heb het schade formulier ingevuld en ik ga morgen na het telefoontje of ik geslaagd ben of niet naar de bromboer voor de schade bedrag vast te stellen, maandag om 9:00 ga ik aangifte doen.
P .S Dit had niks met mijn rijstijl te maken, die "anderen" miepen gewoon teveel iedereen rijd anders
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.