royvi schreef:Beter een gat in je uitlaat dan een.....

royvi schreef:Beter een gat in je uitlaat dan een.....
uitlaat in je gatroyvi schreef:Beter een gat in je uitlaat dan een.....
hij mag toch zelf weten wat hij er mee doet...Rikkert schreef:Ga fietse jij.rickmanders schreef:rikkert...Rikkert schreef:Hij moet gewoon niet gaan janken ofzo. Gewoon een TIG/autogeen pitje erop, en het is dicht. En het kan niet verminkt worden aangezien het een klein teringscheurtje is![]()
als er een klontje opzit, schuurpapiertje erlangs, en klaar.. Zie je toch niks van.![]()
is het teveel gevraagd als ik nu vraag of jij de volgende keer iets anders kan reageren...![]()
ik had een paar reacties van jou terug gekeken in dit topic maar reageren kan ook netter he
Ik reageer zo, omdat hij echt moeilijk doet over een klein kutscheurtje
DRD 85 J-Man schreef:Pijpje heeft een zeer originele en bijna niet zichtbare lasnaad gekregen en is weer in heerlijk gebruik.
Sproeier 95 met luchtschroef op onbekend zorgt voor een leuke top van 92 en geen enkele stotter.
Mooi weer foto's zaten er nog niet in, maar er is her en der wat veranderd
Als je er bij mee bent dan moet je hem gwn zo latenDRD 85 J-Man schreef:AL zat er sproeier 128 en hij reed goed door zonder stotters en opmerkelijke dingen is hij ook goed.
Ligt gewoon per brommer anders, ik ben er iig blij mee
DRD 85 J-Man schreef:precies.
Binnenkort mooi weer plaatjes na de examens.
Hoe zit het met jouw brom
thnx, ja het geluidje maf er zeker wezenDRD 85 J-Man schreef:relaxed hoor, geluidje mag er denk wel wezen?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
ik heb ook 14-53, haal ik 104 meeDRD 85 J-Man schreef:92 op de teller 90 op de gps en op zo'n verkeers snelheid meter in de buurt.
Ga hem midschien 14/53 vertanden zodat hij wel iets van 100+ loopt.
Kwil toch ff voelen hoe het is om zelf 100 te rijden
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?