als je erop rijd hoeft het niet mooi te zijn maar het moet hard gaanGuido. schreef:Zal vast blazen die pijp, maar vind het wel echt lelijk haha

als je erop rijd hoeft het niet mooi te zijn maar het moet hard gaanGuido. schreef:Zal vast blazen die pijp, maar vind het wel echt lelijk haha
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
Lul niet, hij is juist een van de weinige die wel geschikt is voor hoogtoerige 80+ cc's.Pieke schreef:die pijp is niet berekend voor 85cc, alleen voor heeel hoog toerige 70cc's (16k+ toeren). Ik ben benieuwd of ie m niet knijpt en hoe dit gebakje gaat lopen![]()
Klopt, is in feite een omgelaste c21, binnenmaten zijn exact hetzelfde, maar de powerband is heel erg fel en als je niet te lang vertand is ie precies lang genoeg voor 1 versnelling en ga je als een beer (powerband is 2000 toeren fel en 3500 breed ongeveer), alleen onderin geen vermogen maarja, who care's.Daan schreef:Er zit een berekening achter van een scooter uitlaat, dat ik weet. Waardoor de powerband extreem kort is, reken op 500-1500 toeren.
Sander,
Je moet je bobine op de originele plaats hangen, anders aard hij niet. En de CDI met een silentblok aan de uitlaatsteun aangezien jij toch onderlangs hebt, maakt dat niet uit.
Als ik ook zo hard aan mijn stuur trek, ziet dat er dan ook spectaculair uit?Pieke schreef:http://www.dailymotion.com/video/x7awlr ... prepa_auto
het ging ook niet op de stoere boi die m op zn achterwiel trekt, maar meer om te laten zien dat die cilinder best lief is en zo te horen ook een leuke krachtige powerband heeftDaan schreef:Als ik ook zo hard aan mijn stuur trek, ziet dat er dan ook spectaculair uit?Pieke schreef:http://www.dailymotion.com/video/x7awlr ... prepa_auto![]()
Maar zonder dollen, die cilinders hebben genoeg potentie. Het ligt er maar net aan hoe je het aanpakt.
Daan schreef:Nou dan weet ik et ook niet, steek maar in de brand ofzo
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!