Dat is zwaar balen dat tandwiel gescheurt is Dit is wel echt de ziekste DRD Limited die er is vind ik persoonlijk Maar alles komt vast wel weer in orde
Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD03 Supermoto Project 2.0 SOLD DERBI XTREME PRORACE 2 Crosser SOLD Renault Clio 1.2 16v SOLD DERBI SENDA MVT 90 Hypersessoins BROKEN Derbi Senda BRK 88 BIGBORE SOLD BMW E36 320i COUPE
Steven, hou dat tandwiel maar, hij past namelijk toch niet.
En ik heb net die jongen even aan de telefoon gehad die die complete schade derbi heeft. Hij moet alleen even wachten van een reactie van de verzekering. Dit kan kort duren, maar ook erg lang, dus in de tussentijd gewoon goed zoeken.
Hopelijk vind ik nog wat.
En misschien is het een idee om zo'n tandwiel te laten maken. Maar dan moet ik even kijken wat die mogelijkheden zijn.
Een koppelingshuis en een tandwiel kost namelijk nieuw al gauw 200 euro. En dan praat ik nog niet eens over de consumentenprijs. op josdijkman staat ie voor 230.. En dan zoek ik toch liever even verder.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
Zat net nog ff te denken, zou je zoon tandwiel niet bij Aart brouwer kunenn halen? je hebt kans dat tie er een heeft, al heeft hij niet zo veel derbi...
Iemand van het forum heeft al wel contact met mij opgenomen. Hij heeft een koppelingshuis en zo'n tandwiel van een nieuw type gpr. Want het koppelingshuis moet er eigenlijk ook bij.
Maar als de prijs mij niet zint. Dan maar een compleet blok.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig .
Wat ik me eigenlijk afvraag, hoe heb je het stuk gekregen?
Want dat tandwiel is van gehard staal, dat krijg je niet eens stuk als je hem monteerd en vast draaid als je een schroevendraaier tussen dat tandwiel en koppelingskorf tandwiel doet en je draaid hem ramvast. Dan draai je die schroevendraaier aan puin. Onder spanning monteren moet ook niet uitmaken, hoort die tegen te kunnen.
Heb je misschien een foto van het tandwiel? Ben wel benieuwd naar waar die gescheurd is, en hoe die scheur eruit ziet.