Grappig je hebt dezeflde helm als mij alleen dan heb ik de Track zwart/geel

Heej mijn idee na kopieren met de voca demper of niet??bouke smit schreef:vrijdag berichtje gekregen dat de scr corse bovenlangs niet meer leverbaar is :eerde:, daarom heb ik nu een
scr corse sm onderangs + voca demper besteld. als het een beetje mooi weer is heb ik mijn blokje deze week ook
ingereden en kan de scr er ook onder. (zit al op 600 km in een halve week tijd) zodra hij binnen is volgen er foto's !
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
Bedoel je dat er een prop in zit en normaal niet ?Daan schreef:Die flens is NIET standaard
inderdaad die oogjes zitten er normaal ook niet ook opDaan schreef:Die flens is NIET standaard
maar volgensmij lopen ze standaard 80 XDbouke smit schreef:Ik zit gewoon in Nederland op school (Emmen), ik woon pas sinds twee jaar in Duitsland (mijn moeder is duits en zij wou graag in Duitsland wonen)jk95 schreef:ziet er gaaf uit hoor, zit je in duitsland of nederland op school?
en hoe hard mag je brommer lopen? ook 45?
Mijn brommer mag ook gewoon 45 lopen
Xrace_supermotard schreef:Zit er een afneembaar stuk tussen bocht en demper?
Ik heb hem even onder mijn brommer gehouden om te kijken hou het staat. Was toch niet helemaal wat ik wilde. een met lasnaden lijkt mij mooierDylanjj schreef:Wordt die scr nu verkocht? Waarom?