nouw, mijn bedanken? hahahaha thanksrocherbmx schreef:potverdikkie jij hebt echt een hele mooie brommert,mijn complimenten
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
jup ik neem die weg ook altijd voor naar voetbal woon zelf in amersfoort maar zit in soest op voetbal ja is wel glad jaDaantjeuuuu schreef:ja, over dat fietsbruggetje! en dan kom ik uit bij hareley davidson, grapig hahaha en btw, dat fiets bruggetje is altijd zo glad!derbirijder16 schreef:nette brommer man heb de zelfde jij gaat zeker altijd langs polder via soest dan baarn of niet? bij dat fietsbruggetje?
ja rijd wel lekker, deed het meer voor de looksderbirijder16 schreef:rijd dat eigenlijk een beetje standaard uitlaat bocht met gianneli conti demper?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
meer mensen willen touren in de zomer bedoel jejulianspaans schreef:we moeten is een meeting in de buurt houden, meer mensen willen wel touren denk ik
er zijn er echt genoeg inderdaadjulianspaans schreef:ja, want er zijn nog wel een paar mensen in deze buurt met een derbi
misschien een x een meeting in deze buurt? is leukerspijker95 schreef:Nette brommer hoor, keertje samen touren?
jaa zoiezo een echte echte meeting, met wel minimaal 10 brommersspijker95 schreef:Dan moet het ook wel een echte meeting zijn, want voor alleen maar een stukje touren met 2 of 3 brommers vind ik het te ver rijden