Wat is er btw speciaal aan een gelagerde gashandle, soepelere draaibeweging?
Pieke schreef: Ik hou van tieten
airbrush? wat is dat hoe gaat het enz..J03P schreef:![]()
tips en opmerkingen hoor ik graag.
Airbrushen is een techniek waarbij verf onder hoge druk op een oppervlak wordt gespoten.robbin schreef:airbrush? wat is dat hoe gaat het enz..J03P schreef:![]()
tips en opmerkingen hoor ik graag.
word een mooi ding or!
Haha bedankt manLimburger schreef:Ding word eght al vet, kun je niet crf85 voorkapjes of zo erop beunen? nieuwe ophangpunten. En dan nieuw kleurtje en die rockstar stickers dan issie eght geil, met die smt zijkappen. Daar ook mooie stickers op regelen. Word zowieso dik, en ook vet chill dat je ouders erin mee sponsorenZouden die van mij NOOOOOIT doen
![]()
Gehe thxmathieurnx96 schreef:lekker die kappen! ik was gisteren in amsterdam, zo veel popo's daar![]()
grtz
chrizztian93 schreef:3SEN jou avatar is baashh
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Dan denk je verkeerdRoyal Club schreef:ik denk dat dat zielige prolink systeem van derbi het bij de eerste drempel grandioos af laat weten
die gashendel is een aluminium opzetstuk met daarin drie naaldlagers, dit opzetstuk schuif je over je normale gashendel voor betere gasreactieJoopKarelSpank schreef:huh dat van die gelagerde dingen moet je nog eens toelichten:P je moet dus alsnog je ori gashandle erbij gebruiken? vreemd:P ik zit net je topic nog eens te lezen en zie dat die achterbrug(die je net voor mn neus wegkocht:P) de prolink rot was? wat wordt daar nou eigenlijk mee bedoelt?ik bedoel je leest het vaker. zijn dan alle lagers naar de klote waardoor de prolink instalatie opzich 'total loss' is? wat zit daar voor extra onderhoud aan wat je met een extreme niet zou hebben dan?
haha ik kan me voorstellen dat je met een perfect afgestelde opgefokte SM alle politie in auto's en politiescooter ver achter je kunt laten terwijl jij airbourne gaat op iedere drempel/brughobbel die je tegenkomt
ken hem, kan er wel tegenJoopKarelSpank schreef:hey Royal Club ik weet dat je denkt dat je een trol bent maar ik vind je negatieve opmerkingen eigenlijk helemaal zo scherp niet. Begrijp me niet verkeerd een beetje sarcasme en inkoppertjes ten koste van een ander zijn soms best leuk. Maar dan moetten de grappen wel leuk zijn. Jij bent gewoon alleen negatief
dat het na 3jaar gebruik al compleet kapot gerot getuigt niet echt van kwaliteit.jasperrr91 schreef:Dan denk je verkeerdRoyal Club schreef:ik denk dat dat zielige prolink systeem van derbi het bij de eerste drempel grandioos af laat weten
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie