ja idd gewoon mailtje sturen over die stift

Ik ga trouwens morgen een paar sproeiers halen aangezien me brommer bij het starten lijkt te verzuipen en hij op half gas sneller doortrekt als op volgas
 Ik ga trouwens morgen een paar sproeiers halen aangezien me brommer bij het starten lijkt te verzuipen en hij op half gas sneller doortrekt als op volgas  

, maandag maar us terug naar de dealer en vragen of ik ze om kan ruilen voor kleinere. Plannen voor aankomende week zijn:
 , maandag maar us terug naar de dealer en vragen of ik ze om kan ruilen voor kleinere. Plannen voor aankomende week zijn: 

3,50 per stuk?daniel95 schreef:Zorg ervoor dat je band eerst goed schoon is voor je die stift gebruikt, anders is ut weer zonde van de stift :p Trouwens vandaag sproeiers gehaald 94/96/98 3,50 per stuk en is 94 nog steeds te groot, maandag maar us terug naar de dealer en vragen of ik ze om kan ruilen voor kleinere. Plannen voor aankomende week zijn:
- spullen spuiten
- brommer goed afstellen
- velglint erop
- tomtom houder op brommer zetten voor de meeting van 9juni
- en eigenlijk nog een nieuwe schakelpook aangezien deze nog beun is door het vallen na het ontwijken van een auto
Mvg Daniël
 bij jos heb je ze voor 1,50 per stuk. of je haalt gewoon een setje. en gprrijder elke brommer is anders dus het kan zijn dat er 1 of 2 maten tussen zit maar 5 maten is wel veel..
 bij jos heb je ze voor 1,50 per stuk. of je haalt gewoon een setje. en gprrijder elke brommer is anders dus het kan zijn dat er 1 of 2 maten tussen zit maar 5 maten is wel veel..

Er zit nu sproeier 100 in en er moet nog iets groter in, dat is naar mijn mening wel erg groot voor standaard ontgrenst, heb ook al nagekeken op valse lucht mr is er niet. Na de meeting dit weekend ga ik me tank leeg rijden en dan haal ik um eraf en kijk de luchtfilter na. Er zit trouwens geen luchtfilterbegrenzing meer in, deze heeft de vorige eigenaar er uitgehaald maar dit moet toch niet zoveel uitmaken kwa sproeier?
 Er zit nu sproeier 100 in en er moet nog iets groter in, dat is naar mijn mening wel erg groot voor standaard ontgrenst, heb ook al nagekeken op valse lucht mr is er niet. Na de meeting dit weekend ga ik me tank leeg rijden en dan haal ik um eraf en kijk de luchtfilter na. Er zit trouwens geen luchtfilterbegrenzing meer in, deze heeft de vorige eigenaar er uitgehaald maar dit moet toch niet zoveel uitmaken kwa sproeier? haal je bougie er is uit, die zal wel helemaal zwart zijn denk ik
 haal je bougie er is uit, die zal wel helemaal zwart zijn denk ik

Nou ik chagrijnig verder naar de dealer gereden, bleek dat ze de boutjes niet hadden dus had helemaal niet die kant op hoefen rijden.
  Nou ik chagrijnig verder naar de dealer gereden, bleek dat ze de boutjes niet hadden dus had helemaal niet die kant op hoefen rijden.