Heeft iemand nog een SCR demper te koop???

En later toch maar Voca demper gemonteerd, de originele SCR demper is helemaal kapot gemaakt door zijn eerste eigenaar

royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Nee niet mogelijk, jah kan wel als ik stukje van mijn frame dan af ga slijpen xD Maar ik heb net alweer iemand gesproken en ik ga hier paar weekjes mee rijden en dan toch weer terug naar SCR Chroom, dat is misschien niet zo mooi volgens sommigen, maar toch zijn de rijeigenschappen van de chroom echt veel mooierD-Evo schreef:Het is vast wel mogelijk om hem te monteren achter je rempendaal.
Haha snap ik, ik ben zowieoz verliefd geworden op SCR maar ik was chroom wel beetje flauw, maar nu ik die HM heb net een halve dag mis ik mijn chroom wel heel erg, die had meer geluid en een mooiere powerband. Ik ben dus alweer uitgekeken op deze HM, het uiterlijk is wel mooi, maar had niet verwacht dat prestaties zo erg verschillend zou zijn.D-Evo schreef:IK snap nu echt helemaal niks meer van jou
Jah klopt, maar ik dacht dat deze ook wel 90kmh kon halen met airsal 50 maar ik haal net 78, en hij is goed afgesteld. Dus toch het besluit hem weer weg te doen.D-Evo schreef:de HM is toch ook meer voor de 70cc?
met 13-53 en een goede afstelling lopen ze zo over de 100derbievolimited schreef:Jah klopt, maar ik dacht dat deze ook wel 90kmh kon halen met airsal 50 maar ik haal net 78, en hij is goed afgesteld. Dus toch het besluit hem weer weg te doen.D-Evo schreef:de HM is toch ook meer voor de 70cc?
Ik laat wel vaker mensen rijden en die vinden hem dan juist supermooi rijdenD-Evo schreef:iemand anders er eens mee laten rijden en kijken wat hij ervan vind.![]()
Soms ben je zo gewend om op een bepaalde manier te rijden dan je misschien wel iets niet opmerkt.
Die heeft MHsteven gemonteerd, en die kan dat wel aangezien hij zelf ook mhr80 team heeft gehad en nu ook airsal 50D-Evo schreef:Mmm, toch missschien de manier waarop je cilinder gemonteerd is![]()
Nee die is toen kapot gegaan :p en ja doe brommer heeft de pest aan mijD-Evo schreef:O, ik dacht dat je hem samen met je vader gemonteerd had maar dat was de vorige.
Die brommer mag jouw niet