Royal Club schreef:Je ken het beter cookiedough noemen dan, want dit ding is verre van afgebakken

@boeki, wij zijn maar wat geintjes aan het uithalen hoor..
poeperd wanneer begin je dan aan je tuinhuisje? hoelang edde gij dan stage jongeu!?
Royal Club schreef:Je ken het beter cookiedough noemen dan, want dit ding is verre van afgebakken
BAM tuinhuisje is gebouwd!KREGO schreef:Royal Club schreef:Je ken het beter cookiedough noemen dan, want dit ding is verre van afgebakken![]()
@boeki, wij zijn maar wat geintjes aan het uithalen hoor..
poeperd wanneer begin je dan aan je tuinhuisje? hoelang edde gij dan stage jongeu!?
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
Hoe herken je dat?Blanken schreef:Ja heb hem gevonden, is inderdaad het blok dat ik er nu onder heb.
Ten eerste de Doppler ontsteking, die zie je heel weinig.the skullkid schreef:Hoe herken je dat?Blanken schreef:Ja heb hem gevonden, is inderdaad het blok dat ik er nu onder heb.
idd, bij mijn 09 drd had ik dat ook, en bij me nieuwe, limited 07, is dat niet dus zat ook ff te kijken;) maar klopt ja;)J03P schreef:die slang gaat volgens mij nergens heen want het is een overloop, dan zit er dat tuutje aan. Dat tuutje gaat volgens mij naar een T stuk (foto1) wat tussen het blok en de radiateur moet.
Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
J03P schreef:TO MANY FUCKING WIRES!!![]()
![]()
niet moeilijk, wel veel werk als de vorige eigenaar de boel heeft lopen verknippen