Ik vind het er ook voor geen porum uitzien maar dan hoef je dat nog niet zo te zeggen

Gewoon mee blijven doorgaan.. Succes.
ik zeg daarom ook: als hij er lol in heeft laat hem dan tochD-Evo schreef:Stel jij heeft iets minder geld te besteden, laat die jongen dan gewoon lekker.
Ik vind het er ook voor geen porum uitzien maar dan hoef je dat nog niet zo te zeggen![]()
Gewoon mee blijven doorgaan.. Succes.
the skullkid schreef:Opletten dat die koud is.Maurits schreef:Oke. En ik kan mijn uitlaat er gewoon zo afhalen zonder dat ik ergens op moet letten?
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
kfc?Dennis H schreef:nouw,, ik lust wel wat ja
rocherbmx schreef:misschien is snelgas ook nog een optie, reageert ie feller op t gas
Limburger schreef:nog 1 week wachten. Dan eindelijk ook me ktm butplug
dit is uiteindelijk ook de bedoeling, maaar omdat ik vervoer nodig heb en echt geen ene cent heb rij ik voorlopig nog even door.Dennis H schreef:orginele kapjes
veer ophogen
goeie poetsbeurt
knapt ie al heel wat van op
rDERBI JOEY schreef:Iemand enig idee wat mn derbi nu zo ongeveer waard is, kan een GPR uit 09 halen met 2.500 km op de klok, zonder kappen maar voor 200 euro vind ik het n koopje aangezien die qua blok en electronica helemaal 100 procent is.
Thanks, dat gaat ie nu op marktplaatsriejucustom schreef:rDERBI JOEY schreef:Iemand enig idee wat mn derbi nu zo ongeveer waard is, kan een GPR uit 09 halen met 2.500 km op de klok, zonder kappen maar voor 200 euro vind ik het n koopje aangezien die qua blok en electronica helemaal 100 procent is.
ond de 700/800 denk ik
Ik wou het niet zeggen, maar ben het met je eens...JvS schreef:Alsof er iemand geïnteresseerd is in dat gezoem.
Doe dan op zn minst een filmpje.
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
DERBI JOEY schreef:Sorry hoor...wist niet dat jullie boos werden
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.