derbi-0172 schreef:Die staan op easyparts, vindt het eerste shopje wel het mooist alleen ik zou dat zadel zwart laten
ik vond het eerst niet, maar heb ze nu gevonden

derbi-0172 schreef:Die staan op easyparts, vindt het eerste shopje wel het mooist alleen ik zou dat zadel zwart laten
Sharky schreef:
trouwens, ben nog altijd opzoek naar een kleinere digitale teller (ivm yz-kapje)
zou graag men kilometers weten en eventueel toeren en temperatuur (niet zo nodig) iemand die een idee heeft van een goed tellertje? (graag niet al TE duur.. )
zou het mogelijk zijn om het draatje van men ori teller voor mijn brandstof(en olie) lampje te vinden en daar bv een LED-lampje op aan te sluiten?
bedankt
jens extreme sm schreef:je kan een fietsteller erop doen. kost een drol en 3 knikkers en werkt perfect.
natuurlijk kan je led lampjes doen, werkt prima lijkt me geen slecht idee
je lampjes uit je ori teller gehaald?mathieurnx96 schreef:heb gewoon mijn oude lampjes in een stukje diepvrieszak gedaan en dan toegebonden en aan de achterkant van mijn crossplaat gehange, zo kan je ook nog zien als je nog genoeg benzine hebt
ja, zit er gewoon in met zo'n rubbertje, en dan bind je dat in plastiek dat er geen water inkan en plak je die op je crossplaatSharky schreef:je lampjes uit je ori teller gehaald?mathieurnx96 schreef:heb gewoon mijn oude lampjes in een stukje diepvrieszak gedaan en dan toegebonden en aan de achterkant van mijn crossplaat gehange, zo kan je ook nog zien als je nog genoeg benzine hebt
de bedoeling is op de lampjes van temperatuur - olie en benzine te behouden, eventueel met LED'sjens extreme sm schreef:je kan ook dat lampje eruit halen en er bv een oranje led op je benzinelamp doen, weet je ook of hij leeg
eenvoudig en mooiD-Evo schreef:Ik zou je zadel zwart laten.
ik was van plan nieets meer aan me derbi te doen...robbin schreef:hé vet dat je me shop gaat uitwerken !!!
facking vet
heb zin in het einde van je project :p
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
een zwarte?xa188 schreef:ik heb binnekort wel een achterbrug voor je.