to do list:
Achterrem nieuwe zuigers en ontluchten
nog beter afstellen
kappen netjes met stickerset
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
ahah super, ff kijke wattie tegen 80team doetGijspower schreef:Nou, ben nu al zeker sneller dan hans zn team, maar er valt nog meer uit te halen door hem perfect af testellen
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
is niet zo jammergenoegJoost27 schreef:Rene denkt dattie nu iedereen boekt
slicks liggen nog bij gijsbert, al zou er een andere uitlaat komen dan wel een bovenlangse, bidalot mx lijkt me wel watJoost27 schreef:Voca eronder en slicks