Zekers Sander! Ben dr echt blij mee.Sander schreef:Mijn pijpje is goed terecht gekomen

Haha bedankt, vind opzich onderlangs wel leuk bij evo.Venlonaer schreef:Onderlangs -1
Ziet er netjes uit +2

Zekers Sander! Ben dr echt blij mee.Sander schreef:Mijn pijpje is goed terecht gekomen
Haha bedankt, vind opzich onderlangs wel leuk bij evo.Venlonaer schreef:Onderlangs -1
Ziet er netjes uit +2
Joep schreef:Aaah Daan kijk eens, je bent een held!
Boeki schreef:Kleine Daan is gewoon een mooiboy, dat mag ik wel.
Heb d'r wel een liggen, maar niet voor jou.D-Evo schreef:Jony, heb jij nog een twinair liggen voor mij?
Nouja met een kleinere carb wordt ie veel sneller warm dan dat je met een grotere carb rijdtPieke schreef:Leg eens uit?Cheesetwit schreef:Ik rijd idd met een 21mm zou als jou was niet te lang met 17,5 blijven rijden loop je best risico dat je hem gaat vastnaaien
Jon schreef:ga eerst maar is normaal leren typen voordat je een gallery aan gaat maken, anders is der helemaal niks van te lezen
Cheesetwit schreef:Nouja met een kleinere carb wordt ie veel sneller warm dan dat je met een grotere carb rijdtPieke schreef:Leg eens uit?Cheesetwit schreef:Ik rijd idd met een 21mm zou als jou was niet te lang met 17,5 blijven rijden loop je best risico dat je hem gaat vastnaaien
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
Ik weet het Pieke maar ik had eigenlijk gehoopt dat het een grap wasPieke schreef:Was het maar waar. Mensen moeten nog veel leren