hij is 2 delig, je moet hem eerst uit elkaar halen en dan moet je het voorste deel moet je monteren en daarna het achterste deel er weer in schuivenDerbiSteef schreef:Heb je met dat spatbord geen problemen met de montage, past het goed?

hij is 2 delig, je moet hem eerst uit elkaar halen en dan moet je het voorste deel moet je monteren en daarna het achterste deel er weer in schuivenDerbiSteef schreef:Heb je met dat spatbord geen problemen met de montage, past het goed?
Zegt ie netrickmanders schreef:jawel maar daar krijg je een speciale sticker voor zodat je dat precies kan doen
Ja dat rijd best lekker, maar ik rijd inmiddels alles ontgrensd met tw 14DerbiSteef schreef:Rij jij trouwens met je conti nogsteeds met je cab en luchtfilter begrensd? Want ik herinner me dat je dat met je bidalot ook had..
Zo ja, rijd dat lekker met tdw 13?
Oke hoe hard loopt hij met derest begrensd met tandwiel 13?rickmanders schreef:Ja dat rijd best lekker, maar ik rijd inmiddels alles ontgrensd met tw 14DerbiSteef schreef:Rij jij trouwens met je conti nogsteeds met je cab en luchtfilter begrensd? Want ik herinner me dat je dat met je bidalot ook had..
Zo ja, rijd dat lekker met tdw 13?
Vandaag top van 94 op gps gehaald
Oke oke net als die R2 dus. Moet zeker wel hoogtoerig rijden anders stottert i zeker veel?rickmanders schreef:rond de 75/80
Moest je daar dan veel aan doen of alleen ander sproeiertje?rickmanders schreef:ligt aan je afstelling
Welk maatje had je toen, ik weet dat t verschilt maar dan weet ik waar ik moet zittenrickmanders schreef:andere sproeier jaa
tusse 80 en 90 inDerbiSteef schreef:Welk maatje had je toen, ik weet dat t verschilt maar dan weet ik waar ik moet zittenrickmanders schreef:andere sproeier jaa
ik zal vanmiddag es ff de foto's posten, nee niets aan gedaan alleen even nieuwe ophangpunten in frame gemaakt maar ik moet ff weten wanneer ik mijn kappen kan laten spuiten want ik denk dat ik alles zwart laat spuiten.jesper95 schreef:En al iets met de kappen gedaan?