Heb ik hem ook zitten, kan je mijn soepele schakel-skills tenminste goed zienjony schreef:Ik heb liever die kant als de andere.

Edit: welke versie heb je gekocht trouwens?
Heb ik hem ook zitten, kan je mijn soepele schakel-skills tenminste goed zienjony schreef:Ik heb liever die kant als de andere.
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
White editionspijker95 schreef:Heb ik hem ook zitten, kan je mijn soepele schakel-skills tenminste goed zienjony schreef:Ik heb liever die kant als de andere.
Edit: welke versie heb je gekocht trouwens?
inderdaad met gopro studio, en heb met open achterkant gefilmddrdMartijn schreef:Mooi man, camera iets om hoog plaatsen. Gewoon met GoPro studio bewerkt?
En welk kapje heb je achter op zitten, het waterdichte of het open kapje? Verder netjes!
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
die is verkocht, maar er komt binnekort of een scr racingline of weer een metrakit proracespijker95 schreef:Camera gewoon zo laten. Enox uitlaat weggooien en de pro race er weer op zetten.
Hij wil wel zo te zien
Dat ding wil nog wel goed rijden met die uitlaat zo te zien!Specna schreef:die is verkocht, maar er komt binnekort of een scr racingline of weer een metrakit proracespijker95 schreef:Camera gewoon zo laten. Enox uitlaat weggooien en de pro race er weer op zetten.
Hij wil wel zo te zien
65 euro volgens mij, moet hem nog laten keuren dus weet het niet preciesMarkP schreef:Even een Aso vraagje wat kost zo'n herkeuring bij de RDW nou. Wel kut dat het gebeurdAlleen maar om die neusvreters in Den Haag te betalen
Klopt waarom standaard maken. gewoon standaard uitlaat erop en ruk afstellen klaar.Specna schreef:65 euro volgens mij, moet hem nog laten keuren dus weet het niet preciesMarkP schreef:Even een Aso vraagje wat kost zo'n herkeuring bij de RDW nou. Wel kut dat het gebeurdAlleen maar om die neusvreters in Den Haag te betalen
117,5 kmpu om precies tezijn:)JeroenvR schreef:86 heb je geluk, als die m open trok kwam die wel eindje boven de 100 uit neem ik aan
naja standaard maken niet precies, ik heb de originele luchtfilter en carb erop gezet en dan men 50cc hebo manston en van mike kalkman even zen std uitlaat geleend en daar een prop ingedouwdLe derbi schreef:Klopt waarom standaard maken. gewoon standaard uitlaat erop en ruk afstellen klaar.Specna schreef:65 euro volgens mij, moet hem nog laten keuren dus weet het niet preciesMarkP schreef:Even een Aso vraagje wat kost zo'n herkeuring bij de RDW nou. Wel kut dat het gebeurdAlleen maar om die neusvreters in Den Haag te betalen
Been there done that