Derbi DRD LTD 08
- thathomber
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: DRD LTD08
Re: DRD LTD08: Film
@Pieke
Haha nee tis geen 80cc helaas. Verder rijdt et wel vlotjes door, ja weet ik heb ik mezelf blijkbaar aangeleerd zo te koppelen, raar bijverschijnsel als je et zo ziet.
@xa18
Ltd 08 vind ik veel mooier dan de evo ltd's, en wat zeldzamer dan de 85'ers. Ben der best tevreden mee zo!
Haha bedankt voor je compliment,kmoet wel een x wat snellers halen zat te denken aan airsal 80.
Haha nee tis geen 80cc helaas. Verder rijdt et wel vlotjes door, ja weet ik heb ik mezelf blijkbaar aangeleerd zo te koppelen, raar bijverschijnsel als je et zo ziet.
@xa18
Ltd 08 vind ik veel mooier dan de evo ltd's, en wat zeldzamer dan de 85'ers. Ben der best tevreden mee zo!
Haha bedankt voor je compliment,kmoet wel een x wat snellers halen zat te denken aan airsal 80.

- Sander
- Moderator
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Black Edition
- Gallery: Derbi DRD Pro Bidalot 80
http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=7000 - Locatie: Vught
- Contacteer:
Je hebt nu een gianelli? Dan lijkt me airsal 70,80 goede keuze!
Jasper schreef: Maar Daan is te druk met wanken denk ik.
- thathomber
- Schakelrijder
Jep gianelli conti, mag eigenlijk nog wel iets beter afgesteld worden, maar ik speel het op safe.
Ja de airsal 80 is dacht ik hoogtoerig, dan kan ik de gianelli nog wel gebruiken.
Om er het maximale uit te halen heb ik echt een andere uitlaat nodig.
Maar ik denk dat ik em volgend jaar in de verkoop doe.
Ja de airsal 80 is dacht ik hoogtoerig, dan kan ik de gianelli nog wel gebruiken.
Om er het maximale uit te halen heb ik echt een andere uitlaat nodig.
Maar ik denk dat ik em volgend jaar in de verkoop doe.

-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: 2003 Derbi Drd (verkocht)
1991 Suzuki ls650 Caferacer (verkocht)
2002 Husqvarna TE 570
Je hebt PB!
- thathomber
- Schakelrijder
Zit nu een carbon dempertje op.
Verder staat ie stil deze winter, staat nu 10000km op. Ik kan hem voor redelijke prijs reviseren, dat wordt wss ook gedaan. Het is eigenlijk nog niet nodig, maar dan heb ik alles weer vers. Komt er gelijk een doppler krukje in, ik wil mss nog met airsal 70/80 gaan rijden met een corse. Maar voorlopig heb ik daar als arme student geen geld voor. Zit ook nog is op kamers in Groningen.
Laatst had ik velgstickers bijbesteld maar die zijn niet binnen gekomen, dus daar ga ik nog achteraan en ik moet nog steeds goud velglint halen. Kentekenhouder moet ook nog steeds gemaakt worden. Limited handkappen heb ik al binnen. Als ik alles klaar heb, ga ik op de lichtenberg of holterberg foto's maken
.

Verder staat ie stil deze winter, staat nu 10000km op. Ik kan hem voor redelijke prijs reviseren, dat wordt wss ook gedaan. Het is eigenlijk nog niet nodig, maar dan heb ik alles weer vers. Komt er gelijk een doppler krukje in, ik wil mss nog met airsal 70/80 gaan rijden met een corse. Maar voorlopig heb ik daar als arme student geen geld voor. Zit ook nog is op kamers in Groningen.
Laatst had ik velgstickers bijbesteld maar die zijn niet binnen gekomen, dus daar ga ik nog achteraan en ik moet nog steeds goud velglint halen. Kentekenhouder moet ook nog steeds gemaakt worden. Limited handkappen heb ik al binnen. Als ik alles klaar heb, ga ik op de lichtenberg of holterberg foto's maken

-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Derbi senda sm DRD limited editon 2008 #093
Re: Derbi DRD LTD 08
Een fatbar zou ook wel vet zijn denk ik
Heb ik dr ook op, kijk maar eens in mn gallery

Heb ik dr ook op, kijk maar eens in mn gallery

650W subwoofer te koop!!!
Woofer verkocht, nu 250W versterker te koop!!!
Woofer verkocht, nu 250W versterker te koop!!!
- thathomber
- Schakelrijder
-
- Schakelrijder
- Vervoersmiddel: fiets :D, Derbi DRD Racing 2007
Re: Derbi DRD LTD 08
nu nog een keer een dubbele demper 

DerbiMeisje schreef:Nu je t zegt. Zo klink je wel ja.blackidentity schreef:Zie ik eruit alsof ik van de rooie ster ben of zo?
- Juliusderbidrd
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2008 #85
- Gallery: http://www.derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=5926