Pieke schreef:Dat moet je wel halen ja. velglint kan best lang mooi blijven en goed blijven zitten. als je het goed monteerd blijft het geloof ik heel lang mooi.
dus als ik het netjes ontvet en strak plak blijft het tot 2013 zitten
heb ik weer wat te doen morgen.
door Venlonaer » do 06 sep 2012, 20:06
de uitlaat vingeren, en dan kijken naar je vinger
Je bent mijn held Jelle
door -Tommy DRD'11- » wo 26 sep 2012, 21:28
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
Ik zou er zelf niet aan beginnen, gewoon door de dealer laten doen.. je krijgt dat echt nooit mooi rond zelf
Heb er pas een paar gezien die het zelf echt mooi krijgen gedaan.. Mijn dealer had daar gewoon zo'n apparaatje voor (zie dat topic dan) en t zit nu al een halfjaar perfect .
En je hoeft echt geen richting aan te geven hoor.. als de popo achter je zit ben je sowieso genaaid bij mij in de buurt, dan ben je standaard al aangehouden.. Dus gewoon lekker eraf gooien die dingen!
Alain... schreef:Ik zou er zelf niet aan beginnen, gewoon door de dealer laten doen.. je krijgt dat echt nooit mooi rond zelf
Heb er pas een paar gezien die het zelf echt mooi krijgen gedaan.. Mijn dealer had daar gewoon zo'n apparaatje voor (zie dat topic dan) en t zit nu al een halfjaar perfect .
En je hoeft echt geen richting aan te geven hoor.. als de popo achter je zit ben je sowieso genaaid bij mij in de buurt, dan ben je standaard al aangehouden.. Dus gewoon lekker eraf gooien die dingen!
ik heb er zo'n adapter voor want ik heb ProGrip velglint ofzo met zo'n zwart adaptertje zodat je makkelijk over de velg kan en de velg gebruikt om het rond te krijgen.
ga misschien nog wat striping doen net na het zadel.
MK stickers Thrower
en ja pinkers gaan eraf nadat ik mijn 1e echte week rijden heb gedaan. na behalen van het rijbewijs natuurlijk 16 januari
Je bent mijn held Jelle
Ik rijd als een volkomenen idioot die zoveel mogelijk kinderen probeert te scheppen.
Ach beunen is gewoon leuk stickers vallen er ooit wel eens een keer spontaan vanaf, zo'n ramp zou dat niet zijn.
En wat het tamme betreft denk ik dat het door de Kut kwaliteit komt van de iphone.
Je bent mijn held Jelle
JvS schreef:Als je ori uitlaat gewend bent, ben je al snel tevreden met een thrower
ik wou als "snelle" pijp al gelijk een thrower hebben, omdat ik wist dat ik de 100 niet zou halen, het geluid goed was, en de powarband geschikt is voor de stad.
Je bent mijn held Jelle