derbi85 schreef:super he die bril
nu jij nog met je airoh dome !

derbi85 schreef:super he die bril
Rallyking schreef:Zijn jullie batsbuddy's ofzo?
watsup ?Dartiax schreef:potverdomme
een "steeve"derbistarter schreef:Wat voor bril is dat?
ik heb het velg lint volgens mij van easyparts , en gewoon met heel vel geduld en een rechte hand gedaan .JoostDerbiDRD schreef:heey man misschien, andere vraag ik zit zo te kijken naar dit
uber geile dinghaha
![]()
waar heb je je velgtint of reflectie tape vandaan en hoe krijg je t zo mooi rond![]()
groetjes veel sterkte nog
owja ander vraagje misschien voor iemand anders, ik heb de zelfde krukas
hoe is die krukas, beetje goed
laaaater
0344racing schreef: Helllpppp????
Mvg rowdy
the skullkid schreef:Wie noemt zijn kind nu Rowdy. Kansloos.
nee heb hem nog niet , heb er al wel naar gekeken 70 euro om gerekend die 599 kronen .D-Evo schreef:Hebben jullie het vest van de superretards al dan?
thank you !ChrisDrdRacing schreef:Trr fan![]()
OT Nice stickers
tuurlijk , vind ze geweldig.!!StenderNL schreef:kijk eindelijk iemand die ook fan is van superretards
Mvg rowdy
Mvg rowdy
Waar heb je dat vest vandaan?standeman schreef:Update
we zijn inmiddels weer wat veder.
ik had een aantal kabel breuken en hij vonkte onregelmatig , dus alles goed nagekeken kabel breuken gemaakt blok eronderuit gehaald alles eraf gehaald en op ze kop laten drogen , inmiddels even nieuwe pakkingen besteld want die waren niet mooi meer ik en een maatje van de sbo denken ook dat het daar aan lag .
maar de bobine is weer gemaakt , kabbel breuken zijn verholpen nu dus alleen de nieuwe pakkingen erin en klaar is de derbi .
-aantal pakkingen
-kroon KVS Groen
ik heb ook een nieuwe Bril voor in de airoh gekocht het duurde ongeveer 3 weken maar heb hem eindelijk .
tot de volgende update !
Tik in op Google "superretards hoodie" en je zal hem vinden .StenderNL schreef:okeee nice, wats de site?? :$ ken t gwn niet vinde Xd