beetje jammer.

Hij geeft een reactie op een update.Keriz schreef:Jezus.. kijk nou al deze offtopic spam van modernators en dan mensen bannen voor een belachelijk iets?
beetje jammer.
Mooi dat je dat snapt,Keriz schreef:Ja snap ik wel, maar vind het soms beetje raar.. zelf doen jullie net zoveel?
en als dan iemand anders iets kleins doet(zelfs perongeluk) hopla een warm..![]()
Maja ik ga me er niet mee bemoeien
Pieke schreef: Ik hou van tieten
Remylimited schreef:boeit geen fuck welke bougie je erin heb.
hittegraad is alleen voor het mooi schoonbranden van je bougie
leidse onderwijs instellingenJ03P schreef:Mooi dat je dat snapt,Keriz schreef:Ja snap ik wel, maar vind het soms beetje raar.. zelf doen jullie net zoveel?
en als dan iemand anders iets kleins doet(zelfs perongeluk) hopla een warm..![]()
Maja ik ga me er niet mee bemoeien
Wij hebben gewoon een collegiaal onderonsje, dit is mijn topic en ik ben capabel genoeg om dit soort zaken te regelen.
Verder zijn wij moderators niet geheel gemaakt uit gehard staal, wij kennen ook onze menselijke trekjes (tot op zekere hoogte)
Natuurlijk zouden wij ons kunnen gedragen als machines, maar ik vraag me af of dat verstandig zou zijn.![]()
Als laatste wijs ik je erop dat dit mijn topic is, mocht het te ver gaan dan trek ik zelf wel aan de bel. Daar heb geen verdere interventie voor nodig.
Hoezo is dat nou opeens haten? Laat die jongen toch lekker zn eigen mening hebbenMaxime schreef:Ik vind ze wel mooi en uniek(er)
haters gonna hate he