Bedankt
Vorige week heb ik er nog even mee gereden, het blijft me telkens verbazen hoe leuk dat is
Ook ben ik rustig met de verkoop begonnen en gezien de interesse zou hij wel eens sneller weg kunnen zijn dan gedacht
Voor de mensen die interesse zouden hebben (wat mij nogal sterk lijkt gezien het Belgische "kenteken") of wie even een opsomming wil van alle aanpassingen is hier de advertentietekst:
Beste lezer
Bij deze bied ik na lang twijfelen mijn Derbi te koop aan,deze heb ik persoonlijk volledig aangepast naar hoe ik hem wou. Sommigen zullen hem misschien al kennen van op het Derbi Forum of enkele filmpjes op Youtube.
Hij is volledig opnieuw opgebouwd en daarbij is elk onderdeel geïnspecteerd en gereviseerd of vervangen waar nodig. Er zijn dan ook heel wat unieke en dure onderdelen geplaatst om de look die ik wou te bekomen.
De brommer komt origineel uit 2006,ik kocht hem in 2013 van de 2e eigenaar en na 2 jaar trouw gebruik in goede weersomstandigheden heb ik hem omgebouwd naar wat hij nu is.
De lijst met opties en bijzonderheden is redelijk lang maar de meeste mensen zullen zelf wel zien welke onderdelen er zoal opzittten. Hierbij een zo compleet mogelijke lijst:
Rijwielgedeelte
-Frame,achterbrug,voetsteuntjes etc opnieuw zwart gecoat
-Goudkleurige SEBAC USD (Limited Edition 2005)
-Dubbele voorrem (Limited Edition 2005) met een Axiale Nissin rempomp met extern reservoir en instelbare hevel (Kawasaki ZX9R)
-DRD 03 voorvelg
-Honda CR voorvorkprotectors
-Moto 3 Slicks
-Axle Sliders
-Yamaha YZ kapje et SM spatbord en Halogeenspot
-Renthal handvaten
-Killswitch
-Stuurslot met extra stand (stuur recht)
-Extra demperophanging
-Ophanging van de standaard (pikkel) aangepast
-Achterbrug ontdaan van alle overbodigheden
-Dubbele MK Thrower dempers (uiteraard met Y-Splitsing en heatwrap)
-Kabelboom is voorzien op LED knipperlichten
-LED achterlicht
-Extra boordcomputertje
-Muffler Sliders
-Blauwe achterveer
-Nieuwe tandwielen met Regina ketting
-Nieuwe wiel en balhoofdlagers (SKF)
-Alle vloeistoffen ververst
Setup
-Origineel blok is getuned en zwart gecoat
-Airsal 80 (spoelpoorten gelijk gemaakt)
-Bidalot krukas
-Malossi koppelingsveren
-Malossi VL6 membraan
-MK 24-28mm Spruitstuk
-OKO 28mm
-Twinair filter
- Bovenlangse MK ProRace (met originele lasnaden!!)
Uiteraard zijn er bij de revisie SKF lagers (c3) en nieuwe bouten in het blok gekomen.
Voor de mensen die topsnelheid willen weten,ik weet ze niet. Meer dan 80-90 heb ik er persoonlijk nog niet mee gereden(originele teller gaat maar zover,anders gaat hij stuk) en heel veel hoger zal hij ook niet gaan vanwege de nogal korte vertanding (12-53) en hij nogal rijk afgesteld is en gesmeerd wordt.
Mij gaat het dan ook vooral over koppel en agressief optrekken.
Ook heeft de brommer sinds de opbouw nog maar een kleine 100km en een groot deel was testfase. Die 100km is ook gespreid over 1jaar en dat is ook meteen de reden van verkoop,door de combinatie van mijn studies en andere projecten (auto en motor) blijft er geen tijd meer over voor de brommer.
Bij de brommer zitten ook nog onderdelen om hem straatlegaal te maken (voor mij was het enkel voor het weekend etc):
-Set straatbanden
-Origineel voorspatbord
-Orignele koplamp
-Originele teller met aansluitingen
Voor wie verder wil gaan zitten er ook onderdelen bij zoals:
-Originele cilinder met zuiger en pakkingen
-Olietankje en luchtfilterbox
-Originele krukas (meer als extra bewijs van de revisie)
Ook voor verdere aanpassingen zitten er onderdelen bij:
-Membraanplaatjes met verschillende diktes
-Sproeiersets
-Velglint
(In deze lijstjes ontbreken hoogstwaarschijnlijk wel enkele dingen)
Los van bovenstaande onderdelen kun je er gratis nog al mijn onderdelen bijkrijgen die ik in de loop der jaren heb bijeen verzameld (nieuw en gebruikt) zoals wielassen, tank, voetstepjes, standaard, spatbord, lagers, keerringen, pakkingen, etc . Deze laatste onderdelen zijn er gratis bij,dat wil zeggen dat je ze niet moet meenemen (de bovenstaande lijstjes zijn er sowieso bij) maar er veranderd niets aan de prijs. Het is meer een cadeau voor de nieuwe eigenaar.
De originele papieren,2 sleutels en een dikke stapel facturen zijn ook aanwezig.
Normaal staat alle informatie in deze advertentie,mocht je alsnog vragen of opmerkingen hebt gelieve mij te contacteren in plaats van hier zomaar je mening neer te gooien. Mensen met interesse (en genoeg geld) mogen mij natuurlijk ook contacteren.Ruilvoorstellen zijn trouwens ook overbodig.
Richtprijs: 2000euro