Zien er twee leuke setups uit.
Bij de 2de setup raad ik wel een andere uitlaat aan dan de yasuni R3, bv yasuni r4, most 90cc, bidalot factory 88cc, voca 90cc, scr 85... want de yasuni R3 zal het vermogen knijpen vrees ik aangezien die bedoeld is voor 70-80cc. Tevens moet je erbij stilstaan dat je je carters zal moeten kotteren / uitfrezen en alles pasgemaakt zal moeten worden voor de langeslag krukas etc... Denk maar aan kotteren voor krukas, verder extra ruimte voor de lange slag maken en spoelpoorten laten aansluiten. Met een lange slag krukas heb je wel een breed uitgestrekt vermogen en dit vind ik persoonlijk lekker rijden maar ik denk persoonlijk dat een airsal 80 betrouwbaarder is. Nu heb ik wel gelezen dat een airsal 88 een toerenbeuker is i.p.v. een koppelmonster. Dus hieruit kan je ook al concluderen dat hij dus veel toeren zal draaien en dat dus de slijtage aanzienelijk zal verhogen. Tevens raad ik je ook een leuk membraam aan zoals een top v-force, moto-tassirini v-force 3 van een ktm sx65 of honda cr85. Voor de laatste twee genoemde membramen moet je wel je inlaat aanpakken en aanpassen, maar dan heb je ook wel wat

Ook moest je een doppler endurance krukas nemen bij je 1ste setup, vervang de naaldlager door een malossi naaldlager die iets breder is en neem goede krukaslagers.