Foto's van Pottendijk volgen nog.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yZrFT34Sxkg[/youtube]
Joram schreef:Heerlijk strak, daar hou ik wel van.
spijker95 schreef:Pottendijk was echt heel gaaf, ik heb me prima vermaakt. Gelukkig niet onderuit gegaan, dus de brommer is ook nog redelijk heel gebleven. Kwam er ter plekke helaas pas achter dat de accu van m'n GoPro opeens was leeggelopendus ik heb maar een filmpje van zo'n 2 minuten (en een foto van bryan
) kunnen maken en toen was het klaar met de pret. De GoPro zat ook niet helemaal strak in de mount dus eigenlijk is het filmpje gewoon ruk. Maarja beter iets dan niets.
Foto's van Pottendijk volgen nog.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yZrFT34Sxkg[/youtube]
spijker95 schreef:Heerlijk strak
Weet ik toch GJoram schreef:Ja daarom ook, de ironie.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
rené schreef:gaat moeilijk zacht in die bochten![]()
Joram schreef:Iig harder dan jouw afwezigheid
kom maar is hier boeken danspijker95 schreef:rené schreef:gaat moeilijk zacht in die bochten
Joram schreef:Iig harder dan jouw afwezigheid![]()
Niet haten als je het zelf nooit hebt geprobeerd.
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.
Ik moet maar eens je pro komen bewonderen. Misschien dat het dan weer begint te kriebelenrené schreef:ja ik ook, je laat ons lang wachten marijn
haha kom maar langs hoor.. je weet me te wonenspijker95 schreef:Ik moet maar eens je pro komen bewonderen. Misschien dat het dan weer begint te kriebelenrené schreef:ja ik ook, je laat ons lang wachten marijn
Haha nik! Wat heb je uitgespookt dan jongen?derbievolimited schreef:Beetje jammer dat ik die voorvelg nu kapot heb gereden![]()