Mooie fotos ook!

dankjeJD schreef:Ziet dr goed uit carlos
Mooie fotos ook!
 ik vind alleen de eerste foto goed gelukt
  ik vind alleen de eerste foto goed gelukt
Aardige smakkerd gemaakt dus. Ja dit soort beslissingen zijn kut om te maken.. Jij (Carlos) en Smoky Moto (Heet hij zo op het forum
 ) hebbe geluk gehad want volgensmij viel het uiteindelijk wel mee dan behalve beetje hinkelen
 ) hebbe geluk gehad want volgensmij viel het uiteindelijk wel mee dan behalve beetje hinkelen  

viel idd mee en de schade is goed opgelostDerbiRider schreef:Aardige smakkerd gemaakt dus. Ja dit soort beslissingen zijn kut om te maken.. Jij (Carlos) en Smoky Moto (Heet hij zo op het forum) hebbe geluk gehad want volgensmij viel het uiteindelijk wel mee dan behalve beetje hinkelen
 op je nieuwe filmpje waarbij je die pickup op kleine wielen ziet rijd je vlakbij m'n huis haha
  op je nieuwe filmpje waarbij je die pickup op kleine wielen ziet rijd je vlakbij m'n huis haha  kom je ook mee naar de meeting in alphen a/d rijn 1 juni?
 kom je ook mee naar de meeting in alphen a/d rijn 1 juni?Nee man ben heel druk met afstuderen. Maak uren in een week dat ik net toekom aan slapen en nu eindelijk (Na 4 maanden volgensmij) weer eens op DF te vinden benCarlos schreef:viel idd mee en de schade is goed opgelostDerbiRider schreef:Aardige smakkerd gemaakt dus. Ja dit soort beslissingen zijn kut om te maken.. Jij (Carlos) en Smoky Moto (Heet hij zo op het forum) hebbe geluk gehad want volgensmij viel het uiteindelijk wel mee dan behalve beetje hinkelen
op je nieuwe filmpje waarbij je die pickup op kleine wielen ziet rijd je vlakbij m'n huis haha
kom je ook mee naar de meeting in alphen a/d rijn 1 juni?

waterdichte witte stiftHoxyz schreef:Hoe heb je de banden letters wit gemaakt?

Als onder dat werk dat moet gebeuren keeringen en stofkappen valt, kan je me dan vertellen waar je de stofkappen weg hebt? Ik zoek me suf namelijk.
 Als onder dat werk dat moet gebeuren keeringen en stofkappen valt, kan je me dan vertellen waar je de stofkappen weg hebt? Ik zoek me suf namelijk. 2e hands kroonstuk is bestelt, om de usd te fixen. Ben aan het proberen om hem voor 1 maart af te krijgen aangezien er hier dan een meeting is
  2e hands kroonstuk is bestelt, om de usd te fixen. Ben aan het proberen om hem voor 1 maart af te krijgen aangezien er hier dan een meeting is  Ook gaat de brommer van de zomer mee naar Spanje
 Ook gaat de brommer van de zomer mee naar Spanje  om daar lekker door de bergen te blazen
 om daar lekker door de bergen te blazen  

hier onder het onboard filmpje:
   hier onder het onboard filmpje: