Genoeg over mij, dit is mijn oude liefde <3
Before:

After:

Aangezien dit een gallery is en geen project wil ik weinig veranderen aan de nieuwe brommert.
Misschien dat ik nog een projectbrommertje erbij koop omdat ik het gewoon leuk vind om hem qua uiterlijk volledig naar smaak te maken & motorisch te knutselen!
Dit is mijn nieuwe Derbi Xtreme, bouwdatum 20-10-2014. Heb hem voor echt een goed prijsje kunnen kopen, hij was gebruikt als Demo (200 km op de teller). Heb alleen de km stand terug gebracht naar 0 (want ja bij deze brommer kan dat dus wel haha) Inmiddels staan er 71 km op de teller.
Er zit een ander stuurtje op, eentje van carbon met stuurrol (vond ik mooier en kon ik gratis ophalen bij kennis!) Ik wil alleen nog de demper vervangen voor een andere (een Derbi DRD of Aprillia SX50 demper zou perfect zijn of een Gia Conti Carbon) Als iemand die nog 1 heeft. PM ME!
Foto:

Een erg onduidelijke en lelijke foto, ja ik weet, iPhone kwaliteit hè. Morgen maak ik ff paar duidelijke foto's en volgende week misschien een filmpje! Zoals ik al zei ben ik op zoek naar een demper, zou tof zijn als iemand deze voor mij heeft. PM maar

--------------------------------------------------------------- UPDATE! ---------------------------------------------------------------
Vandaag ff een schetsje gemaakt met een foto die ik op internet vond. (Let niet op het voorspatbord deze hoort hier niet bij, het gaat om de sticker & het velglint) Heb ik even snel in elkaar geflanst in photoshop, kwartiertje mee bezig geweest dus het is geen geweldige photoshop haha

Ook gratis een RVS Demper opgehaald bij een vriend van mij, dit is de demper (ja het soort demper heb zelf nog ff geen foto kunnen maken:

En dit is wat ik daarvan wil maken, ik twijfel tussen deze 2 ontwerpjes (zit wat beschadiging op vandaar)
Ontwerp 1 met alleen de achterkant gespoten met zwarte hittebestendige lak:

Ontwerp 2 met alleen de voorkant gespoten met hittebestendige lak en de achterkant met blanke lak:

Wat vinden jullie? Ik weet niet hoe ik een poll maak ofzo dus ik zou het tof zijn als jullie zouden kunnen reageren welk demper ontwerp jullie het vetste vinden en wat jullie van het brommer ontwerpje vinden

--------------------------------------------------------------- UPDATE! ---------------------------------------------------------------
De zon scheen dus ik ben maar een stukkie wezen toeren! Hier wat foto's, de demper ben ik mee bezig. Deze past
rechtstreeks op de originele uitlaat alleen heb ik een klem nodig of een beugeltje waardoor ik hem vast kan zetten!
Genoeg gelult hier de foto's: