Derbi Xtreme 'Special Edition' (FOTOUPDATE!)

Show hier je tweewieler.
Jeffreygoossens
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2009 (Verkocht) Derbi Xtreme 'Special Edition 2014'
Contacteer:

Derbi Xtreme 'Special Edition' (FOTOUPDATE!)

Ongelezen bericht door Jeffreygoossens »

Yo! Mijn naam is Jeffrey, sommige kennen mij nog wel van mijn oude Derbi DRD of van mijn custom stickers (ja die verkoop ik nog steeds) Ik kom uit Den Dungen (bij Maaskantje witte wel #filmreferentie) Momenteel volg ik een opleiding tot Animatie/Filmmaker. Wie daar geinteresseerd in is: http://www.rodsandcones.nl

Genoeg over mij, dit is mijn oude liefde <3

Before:

Afbeelding

After:

Afbeelding

Aangezien dit een gallery is en geen project wil ik weinig veranderen aan de nieuwe brommert.
Misschien dat ik nog een projectbrommertje erbij koop omdat ik het gewoon leuk vind om hem qua uiterlijk volledig naar smaak te maken & motorisch te knutselen!

Dit is mijn nieuwe Derbi Xtreme, bouwdatum 20-10-2014. Heb hem voor echt een goed prijsje kunnen kopen, hij was gebruikt als Demo (200 km op de teller). Heb alleen de km stand terug gebracht naar 0 (want ja bij deze brommer kan dat dus wel haha) Inmiddels staan er 71 km op de teller.

Er zit een ander stuurtje op, eentje van carbon met stuurrol (vond ik mooier en kon ik gratis ophalen bij kennis!) Ik wil alleen nog de demper vervangen voor een andere (een Derbi DRD of Aprillia SX50 demper zou perfect zijn of een Gia Conti Carbon) Als iemand die nog 1 heeft. PM ME!

Foto: Afbeelding

Een erg onduidelijke en lelijke foto, ja ik weet, iPhone kwaliteit hè. Morgen maak ik ff paar duidelijke foto's en volgende week misschien een filmpje! Zoals ik al zei ben ik op zoek naar een demper, zou tof zijn als iemand deze voor mij heeft. PM maar :)

--------------------------------------------------------------- UPDATE! ---------------------------------------------------------------
Vandaag ff een schetsje gemaakt met een foto die ik op internet vond. (Let niet op het voorspatbord deze hoort hier niet bij, het gaat om de sticker & het velglint) Heb ik even snel in elkaar geflanst in photoshop, kwartiertje mee bezig geweest dus het is geen geweldige photoshop haha :lol:

Afbeelding

Ook gratis een RVS Demper opgehaald bij een vriend van mij, dit is de demper (ja het soort demper heb zelf nog ff geen foto kunnen maken:

Afbeelding

En dit is wat ik daarvan wil maken, ik twijfel tussen deze 2 ontwerpjes (zit wat beschadiging op vandaar)

Ontwerp 1 met alleen de achterkant gespoten met zwarte hittebestendige lak:
Afbeelding

Ontwerp 2 met alleen de voorkant gespoten met hittebestendige lak en de achterkant met blanke lak:
Afbeelding

Wat vinden jullie? Ik weet niet hoe ik een poll maak ofzo dus ik zou het tof zijn als jullie zouden kunnen reageren welk demper ontwerp jullie het vetste vinden en wat jullie van het brommer ontwerpje vinden :emo:

--------------------------------------------------------------- UPDATE! ---------------------------------------------------------------
De zon scheen dus ik ben maar een stukkie wezen toeren! Hier wat foto's, de demper ben ik mee bezig. Deze past
rechtstreeks op de originele uitlaat alleen heb ik een klem nodig of een beugeltje waardoor ik hem vast kan zetten!
Genoeg gelult hier de foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Jeffreygoossens op za 08 nov 2014, 15:54, 7 keer totaal gewijzigd.
Derbi-DRD-Oss
Pro tuner
Vervoersmiddel: Kia Cerato 2.0 16V Sport,
Derbi SM DRD Racing 07

Re: Derbi Xtreme 'Special Edition' 2014

Ongelezen bericht door Derbi-DRD-Oss »

Sorry maar ik zie alleen de DRD staan en geen Xtreme !!
ben je soms de foto's vergeten ?
Jeffreygoossens
Derbi fan
Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing 2009 (Verkocht) Derbi Xtreme 'Special Edition 2014'
Contacteer:

Derbi-DRD-Oss schreef:Sorry maar ik zie alleen de DRD staan en geen Xtreme !! <br abp="210">ben je soms de foto's vergeten ?

Hehe ff geduld man er staat er nu eentje op. Meer foto's komen morgen :box:
Derbi-DRD-Oss
Pro tuner
Derbi SM DRD Racing 07

Jeffreygoossens schreef:
Derbi-DRD-Oss schreef:Sorry maar ik zie alleen de DRD staan en geen Xtreme !! <br abp="210">ben je soms de foto's vergeten ?

Hehe ff geduld man er staat er nu eentje op. Meer foto's komen morgen :box:
Was niet lullig bedoeld hoor was maar een tip hoor man !

p.s. heb jij toevalig fam in oss wonen ?
Jeffreygoossens
Derbi fan
Contacteer:

Derbi-DRD-Oss schreef:
Jeffreygoossens schreef:
<br abp="337"><br abp="338">Hehe ff geduld man er staat er nu eentje op. Meer foto's komen morgen :box:
<br abp="339"><br abp="340">Was niet lullig bedoeld hoor was maar een tip hoor man !<br abp="341"><br abp="342">p.s. heb jij toevalig fam in oss wonen ?
Nee weet ik man, ik drukte perongelijk al op bevestig zonder de foto vandaar!
Uhm nee niet dat ik weet, misschien een tante of oom van mn vader ofzo, hoezo?
Mclaren
Tuner
Vervoersmiddel: Fiat 500L (origineel model)
Alfa Romeo 156
DRD Pro

Ongelezen bericht door Mclaren »

Weet je zeker dat deze uit 2014 komt? Ik dacht dat dit model al een paar jaar niet meer gemaakt werd.
Derbi-DRD-Oss
Pro tuner
Derbi SM DRD Racing 07

ik heb gewerkt met eene harold goossens die werkt bij sanidrom van grinsven in hintham en woont is oss
en zit ook bij de brandweer in oss !
Jeffreygoossens
Derbi fan
Contacteer:

Re: Derbi Xtreme 'Special Edition' (UPDATE!)

Vandaag ff een schetsje gemaakt met een foto die ik op internet vond. (Let niet op het voorspatbord deze hoort hier niet bij, het gaat om de sticker & het velglint) Heb ik even snel in elkaar geflanst in photoshop, kwartiertje mee bezig geweest dus het is geen geweldige photoshop haha :lol:

Afbeelding

Ook gratis een RVS Demper opgehaald bij een vriend van mij, dit is de demper (ja het soort demper heb zelf nog ff geen foto kunnen maken:

Afbeelding

En dit is wat ik daarvan wil maken, ik twijfel tussen deze 2 ontwerpjes (zit wat beschadiging op vandaar)

Ontwerp 1 met alleen de achterkant gespoten met zwarte hittebestendige lak:
Afbeelding

Ontwerp 2 met alleen de voorkant gespoten met hittebestendige lak en de achterkant met blanke lak:
Afbeelding

Wat vinden jullie? Ik weet niet hoe ik een poll maak ofzo dus ik zou het tof zijn als jullie zouden kunnen reageren welk demper ontwerp jullie het vetste vinden en wat jullie van het brommer ontwerpje vinden :emo:
WV
Tuner
Vervoersmiddel: derbi senda SDR 2001

Re: Derbi Xtreme 'Special Edition' (UPDATE!)

Ongelezen bericht door WV »

mooie brommer :thumbup:
ik zou optie 1 kiezen
De weg is een circuit alleen zonder curbstones.
Plaats reactie