Maar toch een nieuw account kunnen aanmaken .
Bij deze wil ik mijn derbi ook maar is showen.
Ongeveer een jaar terug was het lachen gieren brullen op de meeting van Kris en Erwin zoals hier is te zien.

Nog geen dag na de meeting slaat het nooit lot toe .
Op weg naar me werk een auto ziet mij over het hoofd en ik rij vol zijn rechter achterdeur in toen was het koekoek.
Daar lag ik op de grond gelukkig geen politie gekomen want had scr corse eronder nog steeds trouwens al 1 jaar zonder aangehouden worden in Amersfoort .Valt trouwens reuze mee Politie in Amersfoort en anders gewoon weg boeken.
Brommertje Total loss verklaard door een brommerzaak die ik goed ken over 1400 euro schaden.
kreeg leuk bedrag en heb een helemaal opgeknapt met verse onderdelen en kappen

paar foto`s

Gelukkig is dit alweer een jaar geleden en ziet die er nu zo uit .

28-08-2014
Kenteken houder even op halen bij Luco en hopelijk komt me pakket met onderdelen vrijdag binnen
13-10-2014
Maandag is altijd schooldag bij mij helaas.

dus op terug weg brand opeens mijn zekering door ,kan gebeuren denk je dus nieuwe erin ff tanken brand die weer door.
Toen ik thuis was ging ik op onderzoek en denk dat ik een kortsluiting heb in de kabelboom

Het probleem is als ik mijn remlicht van mijn ledlamp achter aanstuur flikkert mijn dashboard uit en aan net of er geen accu in zit en als de remlicht ontkoppel werkt wel mijn normaal licht achter . Het licht ook niet aan remlichtschakelaar voor want die heb ik losgekoppeld en de twee draden tegen elkaar gehouden en precies hetzelfde .
Dus misschien dat mensen dat ook gehad hebben zulke problemen hoor ik het graag

Foto`s volgens