( heb bewust op die plekken stickers geplaats om geen schade te krijgen op kappen en staan dr gewoon goed

ga je graafschap college?Alfred schreef:Mooie evo![]()
Ik moet volgend jaar met de brommer naar Doetinchem ( is ongeveer 25 km )
Opleiding mediavorgever , op het hoofdgebouw afdeling techniek.Rieju- schreef:Mooi ding! Ik woon behoorlijk dicht bij je in de buurt, welk gebouw van het graafschapcollege ga je naartoe?
Ja op het graafschap college hoofdgebouw en de opleiding ict-medewerkerLogicDutch schreef:Opleiding mediavorgever , op het hoofdgebouw afdeling techniek.Rieju- schreef:Mooi ding! Ik woon behoorlijk dicht bij je in de buurt, welk gebouw van het graafschapcollege ga je naartoe?
en ik ga volgende week vrijdag al aan het werk op t hoofdgebouw (vakantie werk) (23 mei)
ah lache! je komt wws bij 2 vrienden van mij in de klas!Rieju- schreef:Okee! ik zit op de ruimzichtlaan, junior account manager
Ja klopt toen moest ik naar school.Alfred schreef:Hee, volgensmij zag ik jou vanmiddag rond 2 uur op school met je brommer, op t graafschapcollege. Kan dit kloppen?
De voorvork protectors zitten standaard bij de evo limited. ik weet niet waar ik ze vandaan zou kunnen toveren.kevinbob schreef:mooi brommer ik heb dezelfde haha, Nice yt kanaal ook wanneer komen er nieuwe filmpjes?
weet je toevallig waar je die voorvork protectors heb gekocht?
Joram schreef:Ohja, belgen![]()
Gewoon gas op die lolly dan.