De Derbi.... Ik ben in het bezit van een DRD Racing #85 blauw wit. Uit Dec. 2010 Ben nu de 2de eigenaar van de brommer. De brommer toen ik hem gekocht was ontgrenst liep tegen de 80. Zelf op marktplaats een begrensde pijp gekocht erop gezet en weer afgesteld.
Genoeg gelult Foto's

Hier een foto in Leerdam waar we hem op gingen halen blij als een kind

Waarschijnlijk zien jullie nu wel waar ik woon.

Omdat ik nog geen 16 was dan maar oefenen met schakelen in de achtertuin.

Omdat de achtertuin net iets te klein was kon ik niet overschackelen
 Gelukkig mijn buurman is boer en heeft een kavelpad 2Km de polder in genoeg lengte om te brommen
 Gelukkig mijn buurman is boer en heeft een kavelpad 2Km de polder in genoeg lengte om te brommen  
 Verders nog wat gewonen foto's om dat het kan

bij de vezelhennep

Dat waren de foto's zeg maar of het wat is!
Vrijdag praktijk examen voor de brommer. Dan eindelijk na bijna een half jaar wachten brommen.

morgen voor me rijbewijs praktijk naar utrecht hopen op t beste.
  morgen voor me rijbewijs praktijk naar utrecht hopen op t beste. , wel even een crosshelmpje kopen voor als je straks de weg op mag
 , wel even een crosshelmpje kopen voor als je straks de weg op mag 

. Onderweg nog wat gestopt voor wat foto's.
 . Onderweg nog wat gestopt voor wat foto's.

crosshelm
 crosshelm 

. Ik raakte de berm en kwam en er niet meer uit. En toen plons met brom en al in het water
 . Ik raakte de berm en kwam en er niet meer uit. En toen plons met brom en al in het water  .  RickVG van het forum die achter me reed had toevallig ze kruidvat gopro aanstaan. Hij is de film aan het monteren dus binnenkort meer. Dus nou ik lag in het water en klom eruit en zag me brommer liggen. Ik sprong er meteen in om hem eruit te tillen. De jongens waren meteen gestopt en geholpen de brommer weer op de weg te zetten
 .  RickVG van het forum die achter me reed had toevallig ze kruidvat gopro aanstaan. Hij is de film aan het monteren dus binnenkort meer. Dus nou ik lag in het water en klom eruit en zag me brommer liggen. Ik sprong er meteen in om hem eruit te tillen. De jongens waren meteen gestopt en geholpen de brommer weer op de weg te zetten