
Ik heb in juni mijn eerste schakelbrommer gekocht voor een mooi prijsje

[img]ttp://i39.tinypic.com/azb1o6.jpg[/img]
heb ik de hele zomer lang met plezier op gereden
maar na een tijdje ontdek je de eerste gebreken

achterrem deed het niet meer goed dus opnieuw olie in gedaan en afgesteld ook problemen met de verlichting opgelost is door de vorige eigenaar flink mee gerommeld ook de km teller deed het al een tijd niet meer. anyway ik heb de verlichting weer goed gekregen maar ik moet de km teller nog een keer nakijken.
met een tandwiel verhouding van 11/52 en de prop uit de uitlaat reed hij mooi 80 km/uur
en het moest ook een keer gebeuren dus om 6 uur 's ochtens aangehouden maar ben er nog goed mee weg gekomen want ik reed op de weg (buiten de bouwde kom waar je 80 mag) dus ik had geen snelheids overtreding begaan

boete kreeg ik uitgerekend op mn verjaardag op de mat

maar ze hebben hem toen niet op de rollerbank gezet waarschijnlijk omdat het zo vroeg was

maar een maandje later toch op de rollerbank te recht gekomen maar jullie kennen het procedure wel denk ik
dus ik terug voor een herkeuring met prop in uitlaat en gereduceerde tandwiel formatie reed hij nog 56 km/uur met correctie er af nog 4 km te hard dus weer terug en nu met een nog grotere prop in de uitlaat. op de rollerbank pruttelde hij nog maar 25km/uur

ik heb m nu weer terug en hij rijd ook gewoon weer 80
verder ben ik nog een keer uitgegleden met een onschuldig regenbuitje terwijl ik net de achterband had verwisseld voor een nieuwe(re) met beter profiel

shade:
-stuur verbogen
-rechter kappen bekrast
-achterrem pedaal verbogen
nieuw stuur gekocht en gemonteerd, tot de winter op gereden maar laat hem nu staan omdat ik eerst alle problemen wil oplossen zo zijn er in de loop van de tijd scheurtjes in de tank ontstaan omdat een van de vorige eigenaren zo stom was om er geen stoot blokjes en rubbers tussen de tank en het frame te doen.
heb een 2e tank op de tok getikt voor een mooi prijsje en ga deze samen met de kappen opnieuw spuiten

meer foto's komen nog maar zoals je kan zien heb ik een 2e project gpr nude maar die zal ik in het project log plaatsen
Update
zo staat hij er nu bij



zo als je kan zien zit er een andere tank op deze wordt nog gespoten in de originele kleuren
ook missen er aan de linker kant enkele kappen heb ik wel maar ben ik nog mee bezig
schade door de val

nieuw stuur

nu moet ik eigenlijk ook de voorvork goud spuiten of niet?
kabelboom moet nog gerangschikt worden

uitlaat een lakje

en natuurlijk nog velglint op het achterwiel
verder ben ik nog van plan er een 80cc cilinder op te zetten en hem te laten keuren als motor
vooruitgang hou ik wel bij in het project log maar het eindresultaat komt natuurlijk hier
hopelijk zo snel mogelijk maar het kan wel ff duren aangezien ik in mn examenjaar zit
