Misschien is het een idee om het onderste deel van het frame zwart te maken?Lijkt me dik

gelukkig maarjulianspaans schreef:nee joh,klopt daar kwam ik ook achter, je vind niet erg eh ?
maar hij wordt steeds mooier man. Goed bezig
mwa ik vind dit juist wel wat hebben met dat frame zo,Xtreme06 schreef:Mooi gedaan
Misschien is het een idee om het onderste deel van het frame zwart te maken?Lijkt me dik
hoe moet ik dat daarmee doen dan?D-Evo schreef:Spandbandjes eromheen wil ook
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
brander zou ik idd nog kunnen proberen, slijptol lijkt me niet verstandig..gprrijder schreef:ik zou zeggen slijptol of snijbrander erop
veren van een GPR? zoja hoe is het je gelukt hahaDaantjeuuuu schreef:zo makkelijk die veren hahaha
heb al 4x een veer los gehaald, 3 minuten werk:)
misschien maar een dienst van maken
Timmerman101 schreef:Planking with Derbi's
ik zou zeggen begin een service je hebt je eerste klant zie ik al haharoy0546 schreef:De schokbreker van een gpr haal je echt binnen 5 minuten los.. ook al zit het onder de roest ik heb er al veel opgeknapt.
Voor de rest strak ding! Dat idee ga ik denk ik ook toepassen
nou dat denk ik niet haha, ga dan liever zelf verder knutselen dan ervoor te betalen hahagprrijder schreef:ik zou zeggen begin een service je hebt je eerste klant zie ik al haharoy0546 schreef:De schokbreker van een gpr haal je echt binnen 5 minuten los.. ook al zit het onder de roest ik heb er al veel opgeknapt.
Voor de rest strak ding! Dat idee ga ik denk ik ook toepassen