Paar maand geleden een Derbi GPR Nude gekocht.
Setup:

Metrakit Pro Race 70cc
Dell'O 21mm
Voca Carbon racing 70/80
Onsteking orgineel

2 Maand geleden een ongeluk gehad..

1 nachtje in het ziekenhuis gelegen met alles erop en eraan.. Zelf weet ik helemaal niks meer van het ongeluk, zelfs niet dat ik in de ambulance heb gelegen met alle pipo geluiden aan, maar verder een gebroken been, scheur in het schouderblad en een hersenschudding.. en een foto met de auto wat me heeft geraakt.

Word er niet bepaald beter van zo haha
Gelukkig was het niet mijn eigen schuld dus kon ik al weer snel bezig gaan met het opknappen van de brommert

Kappen wat kapot waren ergens anders opgekocht en even een foto'tje hoe het staat

Dus toen maar alle kappen laten spuiten ergens in de buurt voor een prikie

En het resultaat ben ik super blij mee!

En dan komen de late avonduurtjes aan te pas wanneer, in de rolstoel aan je brommer werken wanneer je de kappen laat 's avonds hebt opgehaald.

En dan zit het er uiteindelijk allemaal zobeetje aan

En dan weer voor het eerst de brommer het licht van buiten laten zien na het opknappen.

Daarna maar even het frame poetsen met een moad zelf heeft hij een Aprilia RS 50 My 2007
http://www.apriliaforum.nl/viewtopic.php?f=13&t=22275" onclick="window.open(this.href);return false;
En dat is net een spiegel geworden

En verder nog foto's van de brommer

4 Oktober 2013
Foto´s en Beschrijving

Lang geleden wat geplaatst op het forum.
En ik dacht van.. laat er maar weer eens even wat opzetten

Ik was de uitlaat onder het zitje van GPR beetje op uitgekeken dus toen opzoek gegaan naar een onderlangs uitlaat.
Ik had een Voca gezien en op josdijkman stond dat hij eronder paste dus daar ga je vanuit.

Dus ik heb hem binnen dus gelijk de oude kleren aan en eronder zetten, kom je dus tegen t punt aan dat ie niet past

maar geen probleem heb hem naar iemand gebracht en we hebben hem samen even pas gemaakt

zeker wel blij mee want hij past er nu dus wel op

Loopt mooi op deze uitlaat nu

Dus hij staat er nu zo bij waar de kentekenhouder er dus ook af is

1~2 weekjes zo gehad en toen was het toch echt zover dat ik een paar dingen wou opknappen aan de derbi, de schokbreker was super slap dus heb ik een poging gedaan om er op te gokken om er een te kopen op marktplaats want je kunt nooit zeker weten of die wel stug genoeg is. maar deze veer is super strak maar ziet er niet uit. dus die moet ook maar aandacht hebben.
zo kreeg ik de schokbreker binnen
Before:

ziet er dus niet uit..
After:

Ben zeer blij met het resultaat van de schokbreker

Maar dus de rest van de brommer ook aangepakt.
Foto's zeggen denk ik wel genoeg als je naar t resultaat gaat kijken

Zo stond die erbij tijden t beurtje

Achterbrug

Blokje Schoon gemaakt

Veer erin gezet

En de uitlaat kon ook wel een lakje gebruiken

dus toen weer in elkaar gezet en het was al laat in de avond geworden dus daar geen foto´s van

maar die volgen zeker nog wel.
ik zat altijd tegen het frame aan te kijken dus die heb ik flink zitten poetsen.
Resultaat van het frame

Dit is de enige foto wat ik heb van t eindresultaat maar foto´s volgen nog!!
Dit was het voor zover.
Als er iemand ideen heeft over me derbi hoor ik het graag

Kalum an doen