Hallo,
Ik ben nieuw hier maar mijn naam ga ik niet vertellen

, ik ben 19 jaar oud en ik heb onlangs een Derbi Senda SM X-Treme voor 1100 euro tweedehands uit Zoetermeer overgenomen. Ik woon zelf in Amsterdam, maar hij staat bij mijn ouders in Oegstgeest. Misschien heeft iemand de brommer wel gezien op Marktplaats, hij stond er namelijk een tijdje op. Hij heeft op het einde lang stil gestaan, al staat de kilometerteller rond de 15.000 km. Ook was 'ie, naar mijn onervaren mening, goed onderhouden. Ik moest echter wel even alle soorten olie checken en bijvullen en de ketting afstellen. Sinds ik hem heb gekocht heb ik de bandenletters wit gemaakt en de remklauwen rood geschilderd.
Als jullie nog tips hebben om het uiterlijk wat op te vrolijken, dan hoor ik die graag, want ik wil er erg graag aan sleutelen

. Ik ben nog van plan om wit velglint aan te brengen en heel misschien om de achterschijfrem te vervangen met een DMP Wave of iets dergelijks, omdat ik die niet zo mooi vind. Ook heb ik er een verroeste Leovince V6-uitlaat bijgekregen, maar ik vind hem nu (65 km\h) hard genoeg gaan i.v.m. met boetes. Genoeg gepraat;