Zo'n 1

Alainv-s schreef:Aha! Ik ben voor het eerst nuttig.
jep dat ben ikDartiax schreef: Ik dacht, enigste GPR 50 2011 model in Den Helder.. zie ik er 1ntje bij Lyceum school staan![]()
ik heb hem daar ook nieuw gekocht, als het goed is zijn zelf's alle foto's op zijn sjite van mijn brommerRikkert schreef:Wat een gave brommer, ik woon zelf in Anna Paulowna, en ik kom regelmatig in t' Zand bij Robs Accesoires. Weet niet of je die winkel kent?
Ik vind hem erg strak! Kom wel vaak in den Helder, dus misschien zie ik j wel eens :p
royvi schreef:Ja, jij bent nergens bang voor. Alle dames vallen als een blok voor jou! Bink!
85,- , die microwave sensor had ik onder me zadel maar past niet dus die is niet in gebruikJvS schreef:wat kost dat alarm?
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt
Maurits schreef:Sneeuw is vies nat en koud, alleen leuk als het onder m`n skies ligt