Pagina 1 van 3

Uitlaten

Geplaatst: vr 15 okt 2010, 13:13
door Daan
Uitlaten

In dit topic kunnen jullie discussiëren over uitlaten en jullie ervaringen delen.

Leovince V6

Afbeelding
Een goede vervangings uitlaat. Mooi geluid en erg lekkere powerband van 6500-10500 RPM.
Meer info: http://www.derbiteam.nl/onderdelen/euro ... ovince-v6/" onclick="window.open(this.href);return false;

Barikit BRK R45
Afbeelding
Nog geen ervaringen.
Meer info: http://www.derbiteam.nl/onderdelen/euro ... t-brk-r45/" onclick="window.open(this.href);return false;

Giannelli Conti/Enduro
Afbeelding
Snelle Hoogtoerige uitlaat. Presteer goed in zijn powerband en op standaard cilinder, trekt dan lekker door. Onder zijn powerband is het geen rijden. Uitlaat is ook sproeier gevoelig, als je er 2 maten naast zit rijd hij niet goed meer. Powerband: 9000-12000 RPM
Meer info: http://www.derbiteam.nl/onderdelen/euro ... ntienduro/" onclick="window.open(this.href);return false;

SCR Corse Racing Line 70CC bovenlangs
Afbeelding
Nog geen ervaringen. Schijnt goed te presteren met BigBore cilinders.
Meer info: http://www.derbiteam.nl/onderdelen/euro ... line-70cc/" onclick="window.open(this.href);return false;

SCR Corse Handmade 50/70 onderlangs
Afbeelding
Nog geen Ervaringen. Powerband: 9000-14000 RPM.
Meer info: http://www.derbiteam.nl/onderdelen/euro ... -handmade/" onclick="window.open(this.href);return false;

SCR Corse Chrome
Afbeelding
christian schreef:Snelle Hoogtoerige uitlaat. Trekt snel op en heeft hoge topsnelheid. Presteert goed op standaard cilinder tot middeltoerig 70cc. Vereist wel een redelijke afstelling wil je fatsoenlijk kunnen rijden Powerband: 8000-13000 RPM.
Meer info: http://www.derbiteam.nl/onderdelen/euro ... ome-sm-50/" onclick="window.open(this.href);return false;

Scr Corse Handmade Cross
Afbeelding
Keijenborg schreef:Nog geen ervaringen. Powerband van 7.500-11500 RPM
Malossi Mhr Replica
Afbeelding
Keijenborg schreef:Snelle Hoogtoerige uitlaat. Presteer goed in zijn powerband en op standaard cilinder, trekt dan lekker door. Onder zijn powerband is het geen rijden. Uitlaat is ook sproeier gevoelig, als je er 2 maten naast zit rijd hij niet goed meer. Powerband: 9000-12000 RPM. Hij is bijna het zelfde als de Gianelli Conti/Enduro, ze zeggen dat ze net iets eerder begint te trekken.
Meer info: http://www.derbiteam.nl/onderdelen/euro ... -50cc70cc/" onclick="window.open(this.href);return false;

Yasuni Cross
Afbeelding
Keijenborg schreef:Een hele fijne uitlaat voor de standaard cilinder. Hij trekt superhard op en heeft een top van rond de 90 km/h. Powerband: 7500-11000RPM
Yasuni Cross HM
Afbeelding
Kristian-M schreef:Goede uitlaat, rijdt,mits goed afgesteld,het beste op een 50cc.
Ook geschikt voor 70/80cc.
Powerband: 7500-12500RPM
Yasuni SPR3
Afbeelding
Nog geen ervaringen. Powerband: 8000-13000RPM
Yasuni R1
Afbeelding
Nog geen ervaringen. Powerband: 6500-10000RPM
Yasuni R2
Afbeelding
Keijenborg schreef:Hij zeer fijn op een middeltoerige 70cc cilinder, maar deze uitlaat kan ook zeer zeker op je standaard cilinder. Powerband: 7500-12000RPM
Yasuni R3
Keijenborg schreef:Loopt zeer goed op de zeer snelle cilinders zoals: Mhr Team80, Hebo Manston en Metrakit Pro Race etc. Powerband: 9000-13000RPM
VOCA Racing
Afbeelding
Uitlaat voor de snelle 70 en 80 cilinders. Presteert beter als Metrakit Pro Race, Barikit BRK en Yasuni R3. Powerband: 8000-14500RPM. Verder geen ervaring.
Metrakit Pro Race
Afbeelding
Snelle uitlaat voor de Pro Race cilinders van Metrakit. Presteert ook goed op anderen hoogtoerige cilinders. Powerband: 7500-14500RPM
Meer info: http://www.derbiteam.nl/onderdelen/euro ... race-70cc/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.derbiteam.nl/onderdelen/euro ... -titanium/" onclick="window.open(this.href);return false;

Metrakit Thrower
Afbeelding
Joenne88 schreef:Redelijk hoogtoerige uitlaat. Een fijne uilaat voor op de standaard cilinder. Brede powerband van 7.000 - 12.000 RPM.
onder de powerband doet ie net als de conti vrij weinig, maar daarboven trekt ie lekker en constant door. Redelijk roestgevoelig. Is naar zeggen minder snel dan de Conti, geeft een topsnelheid van 85-90 (ook afhankelijk van je twv).
Meer info: http://www.derbiteam.nl/onderdelen/euro ... t-thrower/" onclick="window.open(this.href);return false;

Polini For Race 80cc Uitlaat
Afbeelding
drd racing schreef:doet het goed op 70-80cc maar ook niet slecht op standaard
powerpand ongeveer 7500-13000 toeren
op standaard iets beter als conti , omdat de powerband vroeger begint , snelheid 90-95
op 80cc geen ervaring maar is een 80cc uitlaat ...
Polini for race
Afbeelding
Boeki schreef:Preseert goed op standaard 50cc, wel hoogtoerig.
Zeer hevige powerband van 8.500 tot 12.500 toeren
Top van 94km/h met 13-53 en sproeier 92

Onder de powerband weinig kracht.
Heeft zo zijn prijs..
[/quote]

Re: Uitlaten

Geplaatst: do 20 jan 2011, 20:09
door napster
Dit had ik nog van de vorige site :lol: :

Merk + Type ---------------------- Gemaakt voor ---------------------- Powerband

Yasuni HMR/2 ---------------------- 70cc ---------------------- 8000 tot 13000
Yasuni SPR3 ------------------------- 70cc -------------------- 8000 tot 12500
Yasuni Cross HM -------------------- 50cc tot 80cc ------------- 7500 tot 13000
Yasuni Cross -------------------------50cc -------------------- 8000 tot 11500
Yasuni R1 ---------------------------- 50cc -------------------- 6500 tot 10000
Yasuni R2 ---------------------------- 50cc tot 70cc ---------- 7500 tot 12000
Yasuni R3 ---------------------------- 70cc -------------------- 9000 tot 15000

Barikit BRK ---------------------- 80cc ---------------------- 9000 tot 15000

Bidalot HMR/2 ---------------------- 74cc ---------------------- 8000 tot 13000
Bidalot SPR3 ------------------------ 70cc ---------------------- 8000 tot 13000
Bidalot R1 --------------------------- 50cc ---------------------- 7000 tot 11000

Hebo Racing ---------------------------- 70cc ---------------------- ?
Hebo GP Replica ----------------------- 70cc tot 80cc ------------ ?
Hebo Performer ------------------------ 70cc ---------------------- 7500 tot 12500

Leovince v6 ---------------------- 50cc ---------------------- 6500 tot 10500

Jolly Moto50 ------------------------------ 50cc ---------------------- 8000 to 12000
Jolly Moto70 ------------------------------ 70cc ---------------------- 8000 tot 14000
Jolly Moto ''Circuit'' ---------------------- 70cc ---------------------- ?

Metrakit RK ---------------------- 50cc ---------------------- 7000 tot 12000
Metrakit SP ---------------------- 50cc ---------------------- 8000 tot 13000
Metrakit Pro Race --------------- 70cc ---------------------- 9000 tot 15500
Metrakit Thrower --------------- 50 cc ---------------------- 7000 tot 11000

MVT Carrera ---------------------- 50cc tot 70cc ---------------------- ?

Ninja Twinner ---------------------- 70cc ---------------------- 8000 tot 10500

SCR Corse Handmade Cross ---------------- 50cc tot 70cc ---------------------- 7000 tot 11500
SCR Corse Racing Line ---------------------- 70cc tot 80cc ---------------------- 9000 tot 15000
SCR Corse Chrome --------------------------- 70cc --------------------------------- 8000 tot 13000
SCR Corse Racing Line 85/90 -------------- 85cc tot 90cc ------------------------9000 tot 15000

Tecnigas E-nox ---------------------- 70cc ---------------------- 8000 tot 13000
Tecnigas G-box ---------------------- 50cc ---------------------- 8000 tot 13000

Turbo kit single/duo ---------------------- 50cc ---------------------- ?

Fasemen Duo ---------------------- 50cc ---------------------- 8000 tot 12000

Giannelli Enduro/Conti chr/crx ---------------------- 50cc ---------------------- 8000 tot 12000

Polini Evo ---------------------- 80cc ---------------------- 7000 tot 13000
Polini ForRace 3 -------------- 50cc tot 70cc ------------ 7000 tot 12000

Malossi MHR ------------------------------- 70cc ---------------------- 7500 tot 11500
Malossi MHR Replica ---------------------- 50cc tot 70cc ---------------------- 9000 tot 12000

Reverse X-Treme -------------------------- 70cc tot 80cc ---------------------- ?

Voca Racing -------------------------- 70cc tot 80cc -------------------------- 8000 tot 14500

Re: Uitlaten

Geplaatst: zo 30 jan 2011, 22:52
door LarsG
SCR Corse Handmade 50/70 onderlangs.

Heb deze uitlaat op standaard cilinder.
SCR staat bekend om zijn harde mooie geluid, dit doet hij zeker eer aan.
Eenmaal in de powerband trekt hij ineens door tot de 13000.
Onder de powerband is het niet veel, maar dan kun je er wel rustig mee rijden.
Kortom: Mooie, snelle uitlaat.

Re: Uitlaten

Geplaatst: zo 30 jan 2011, 23:06
door Jasper
LarsG schreef:SCR Corse Handmade 50/70 onderlangs.

Heb deze uitlaat op standaard cilinder.
SCR staat bekend om zijn harde mooie geluid, dit doet hij zeker eer aan.
Eenmaal in de powerband trekt hij ineens door tot de 13000.
Onder de powerband is het niet veel, maar dan kun je er wel rustig mee rijden.
Kortom: Mooie, snelle uitlaat.
Ik heb hem ook op ori cilinder gehad. Bij deed die onderin juist wel behoorlijk wat, en had ik een dip bij de 10/11k eenmaal daarvoorbij ging die ook door tot de 13k.
Maar heb hem nu op mijn mhr 80. En loopt gewoon fantastisch en dan nog niet over het geluid gesproken :oops: .
Is sneller als een mhr80 met r2, conti of een yasuni cross hm.

Dus een mooie allrounder uitlaat is het :)

Re: Uitlaten

Geplaatst: do 03 feb 2011, 21:25
door tilothijs
waarom staan bij de uitlaten snelheden aangegeven terwijl uitlaten om toerental gaat?? :roll:

oh en we missen de orginele uitlaat h ahahaha :lol:

Re: Uitlaten

Geplaatst: do 03 feb 2011, 22:54
door KREGO
Xtreme sm schreef:
tilothijs schreef:waarom staan bij de uitlaten snelheden aangegeven terwijl uitlaten om toerental gaat?? :roll:

oh en we missen de orginele uitlaat h ahahaha :lol:
das waar;

ori uitlaat

Powerband: 8000-14500 rpm
Gem. top ori cilinder: >120 km/h
Gem. #pk ori cilinder: 22,5 pk is wel te halen
Trekkracht: als een beest
Geluid: overtreft de SCR aan alle kanten

ik zeg: KOPEN :twisted:
sorry hier tolleren we geen gezever
/warn

Re: Uitlaten

Geplaatst: za 12 feb 2011, 13:41
door mathieurnx96
ik heb scr corse sm op mijn ori 50 :D trekt goed door in de powerband, echt top uitlaat :lol:

Re: Uitlaten

Geplaatst: di 15 mar 2011, 14:56
door DaliasD
technigas enox
vervangingscilinder (50cc)
tandwielen: 13-53
top: +- 95
bij mij heeft de uitlaat een hele lange powerband begint vroeg met trekken en trekt dan ook in een keer door als je hem goed hebt afgesteld is hij eerst rustig en als je in de powerband komt vlieg je ineens weg. hoop dat je zo genoeg info hebt.

Re: Uitlaten

Geplaatst: di 15 mar 2011, 15:47
door Racing Gerrit
Oke heb hem er net onder zitten dus nog niets aan afstellen gedaan.
Stationair loopt hij mooi maar als ik dan gas geef valt hij uit.
Wat kan ik hier het beste aan doen? Grotere sproeier of even aan de luchtschroef stellen?

mvg

Re: Uitlaten

Geplaatst: di 15 mar 2011, 16:39
door mitkrov13
ik heb die van mij er net afgegooid :lol: ik had een top van 85 (12/53 twv) met sproeier 80 (17.5 mm) en gasnaald 1 stand omlaag.(clip omhoog!)omdat hij stotterde voor de powerband.
powerband is er leuk erop idd. als ik in de 1 koppeling liet slippen maakte ik wel eens een hele kleine powerwheelie.

succes met afstellen!

Re: Uitlaten

Geplaatst: wo 16 mar 2011, 21:54
door KREGO
deze reactie's kan bij het afstel topic

Re: Uitlaten

Geplaatst: za 19 mar 2011, 16:43
door Royal Club
mitkrov13 schreef:ik heb die van mij er net afgegooid :lol: ik had een top van 85 (12/53 twv) met sproeier 80 (17.5 mm) en gasnaald 1 stand omlaag.(clip omhoog!)omdat hij stotterde voor de powerband.
powerband is er leuk erop idd. als ik in de 1 koppeling liet slippen maakte ik wel eens een hele kleine powerwheelie.

succes met afstellen!
een powerwheelie maak je door de koppeling NIET te gebruiken.

Re: Uitlaten

Geplaatst: za 19 mar 2011, 17:17
door KREGO
Royal Club schreef:
mitkrov13 schreef:ik heb die van mij er net afgegooid :lol: ik had een top van 85 (12/53 twv) met sproeier 80 (17.5 mm) en gasnaald 1 stand omlaag.(clip omhoog!)omdat hij stotterde voor de powerband.
powerband is er leuk erop idd. als ik in de 1 koppeling liet slippen maakte ik wel eens een hele kleine powerwheelie.

succes met afstellen!
een powerwheelie maak je door de koppeling NIET te gebruiken.
inderdaad,
maar bespreek dat de volgende keer aub via pb?

Re: Uitlaten

Geplaatst: wo 07 sep 2011, 21:54
door karsthabaws
iemand ervaring met doppler uitlaat? wou deze miss. onder mn gpr pleuren vanwege de brede powerband :happy:
of heeft iemand anders een suggestie voor een uitlaat die puur op optrekvermogen berust is? prijs maakt niet uit :)

Re: Uitlaten

Geplaatst: wo 07 sep 2011, 21:56
door n00n
karsthabaws schreef:iemand ervaring met doppler uitlaat? wou deze miss. onder mn gpr pleuren vanwege de brede powerband :happy:
of heeft iemand anders een suggestie voor een uitlaat die puur op optrekvermogen berust is? prijs maakt niet uit :)
Hier is dit topic niet voor bestemd!

http://derbi-forum.nl/search.php?keywords=dopler" onclick="window.open(this.href);return false;

:thumbup:

Re: Uitlaten

Geplaatst: za 17 sep 2011, 17:19
door Marcooow
Doppler ---------------------- 50cc ---------------------- 6500 tot 12500

klopt niet,
doppler uitlaat is hoogtoeriger als conti, begint pas laat met trekken (icm 50cc doppler cilinder)
powerband (niet precies, heb geen toerenteller) ong, 8000/13000
hoogtoerig dus :emo:

Re: Uitlaten

Geplaatst: zo 18 sep 2011, 18:19
door KREGO
Marcooow schreef:Doppler ---------------------- 50cc ---------------------- 6500 tot 12500

klopt niet,
doppler uitlaat is hoogtoeriger als conti, begint pas laat met trekken (icm 50cc doppler cilinder)
powerband (niet precies, heb geen toerenteller) ong, 8000/13000
hoogtoerig dus :emo:
als je geen toerenteller hebt, hoe weet GIJ het dan zo zeker?
elke brommer reageerd anders op uitlaten&cilinder dan heb je ook nog jouw afstelkunsten..
dit zijn ''algemene'' waarden

Re: Uitlaten

Geplaatst: zo 29 jan 2012, 20:28
door yannicko_2
KREGO schreef:
Marcooow schreef:Doppler ---------------------- 50cc ---------------------- 6500 tot 12500

klopt niet,
doppler uitlaat is hoogtoeriger als conti, begint pas laat met trekken (icm 50cc doppler cilinder)
powerband (niet precies, heb geen toerenteller) ong, 8000/13000
hoogtoerig dus :emo:
als je geen toerenteller hebt, hoe weet GIJ het dan zo zeker?
elke brommer reageerd anders op uitlaten&cilinder dan heb je ook nog jouw afstelkunsten..
dit zijn ''algemene'' waarden
tttssssss leovince v6 is de beste: heeft het beste geluid en de beste peformence,
met een rondel in de uitlaat rijdt hy 80km/u en heeft een gewelldige powerband
dus ga maar weg met jou uitlaatje en koop een deftige uitlaat!

Re: Uitlaten

Geplaatst: do 19 apr 2012, 19:47
door Daan
MOST uitlaat Derbi 80cc-90cc
Afbeelding
Uitlaat is te vergelijken met de BRK R45 uitlaat. Powerband van 9000-14500rpm. Prijs van ongeveer €359,-

MOST 110cc Parmakit uitlaat
Afbeelding
Enigste aftermarket 110cc Parmakit uitlaat. Ontwikkelt door Scootfast.net. Word oa. gebruikt onder hun sprinter. Met een zacht prijsje van €360,- heb je een zeer unieke uitlaat voor je Parmakit 110cc setup.

Bidalot 88/94cc uitlaat
Afbeelding
Afbeelding
Nieuw voor de Bidalot 88cc en 94cc kit een bijpassende uitlaat van bidalot. Bidalot streefde ernaar onder een hoog koppel te creëren zonder bovenin teveel in te leveren. Dit is aardig gelukt. Bidalot haalde scores van 32PK+ met hun 94cc kit. Prijs van ongeveer: €370,-

Voca Racing 90cc Big Bore
Voca Racing schreef: The ultimate BigBore 90cc Exhaust ! Chapa/sheet metal de 0,8mm, Artesanal / handwelded, Autentic carbon/kevlar silencer (made out of carbon/kevlar tubes), Silencer additionaly fixed with high quality inox bracket, Maximum Power at 12.500 RPM, Very wide graph, maintains extraordinary power up to 14.500 RPM. Very powerfull acceleration, boosting in at 7.500 RPM. Perfect for 80-110cc cylinder ! Available for Derbi and AM6, June 2012, price 299 euros.
Check out VocaRacing.com for testing graphs and more information.
Afbeelding

SCR Corse Racingline 85cc
Ook SCR Corse bleef niet achter en kwam met een 85cc pijp op de markt. SCR Corse heeft deze uitlaat ontwikkelt met sprinters in zowel de Spaanse als Franse klassen en kwamen met dit ontwerp op de markt. Een prima presterende uitlaat voor zowel 80cc, 85, 88 en 90cc cilinders met het unieke SCR Corse geluid. Met een prijs van 299 euro komt deze tegenover de Voca Racing 90cc uitlaat te staan.
Afbeelding

Re: Uitlaten

Geplaatst: di 31 jul 2012, 20:05
door Frankib0y
ik wil die scr corseee :wub: loopt dat een beetje op een standaard derbi?