Wat kost het anodiseren van naven 2 stuks.
Kroonplaten van en voorvork van en drd pro
En bijvoorbeeld en stuur
Ik wil dit laten photo shoppen maar ik kan dat topic niet meer vinden kan iemand en link de bij zetten?
Alvast bedankt.
anodiseren prijs?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi DRD Racing Special 2007
- Gallery: http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=10&t=5499
anodiseren prijs?
Tja, ligt er vast net aan waarje het laat doen. Hier in de buurt kost een velg €50,-, reken maar beetje uit voor jezelf wat jij dan ongeveer kwijt zou zijn. Weet je wel dat je naven gegoten zijn, dus dat het resultaat van het anodiseren daarop niet zo goed zal zijn?
Open the Throttle and Smile
Re: anodiseren prijs?
Ja daar had ik het ook staan maar ik dacht dat er hier mensen zijn met meer ervaring .
had ik nog niet over na gedacht dat het giet was.
Weet iemand hier en oplossing voor bijv polijsten maar ik denkt niet dat je dat mooi krijgt.
is glasparelstralen niet goed genoeg?
had ik nog niet over na gedacht dat het giet was.
Weet iemand hier en oplossing voor bijv polijsten maar ik denkt niet dat je dat mooi krijgt.
is glasparelstralen niet goed genoeg?
- Huug
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: DRD Racing #85
Volgende keer eerst even nadenken dan, maar dit is eigenlijk wel een vraag voor het kleine vragen topic .ral4life schreef:Ja daar had ik het ook staan maar ik dacht dat er hier mensen zijn met meer ervaring .
Ook voor je photoshop vraag is een ander topic

oke ik dacht dat het anodiseren van naven enz toch meer bij het uiterlijk paste.
Zou iemand mijn vraag over het polijsten van naven of de voorbereiding voor het anodiseren kunnen vertellen,
En of het polijsten dan mooi zou worden want anders krijg je dan niet van die rare strepen in je geanodiseerde werk?( lijkt mij?)
En het is natuurlijk heel stom van me dat ik er even en kleine vraag bij stel van waar is het fotoshop topic is
Het spijt me heel erg ik zal dit nooit meer doen
Zou iemand mijn vraag over het polijsten van naven of de voorbereiding voor het anodiseren kunnen vertellen,
En of het polijsten dan mooi zou worden want anders krijg je dan niet van die rare strepen in je geanodiseerde werk?( lijkt mij?)
En het is natuurlijk heel stom van me dat ik er even en kleine vraag bij stel van waar is het fotoshop topic is
Het spijt me heel erg ik zal dit nooit meer doen
Ik heb net even gebeld met en bedrijf dat anodiseerd.
Het is dus helemaal niet mogelijk om gegoten aluminium te laten adoniseren dit komt omdat er tijdens het proces zuren naar buiten komen. Jammer dus voor mij.
Spuiten zou ook nog en mogelijkheid zijn maar metallic rood is nauwlijks te spuiten, beetje lastig.
Kan er ook metallic rood gepoedercoat worden?
Het is dus helemaal niet mogelijk om gegoten aluminium te laten adoniseren dit komt omdat er tijdens het proces zuren naar buiten komen. Jammer dus voor mij.
Spuiten zou ook nog en mogelijkheid zijn maar metallic rood is nauwlijks te spuiten, beetje lastig.
Kan er ook metallic rood gepoedercoat worden?