ik loop al een tijdje te balen van me uitlaat. Hij is niet meer mooi en zit onder het roest

Ik was daarom opzoek naar een alternatief van zandstralen (vind dat iets te duur namelijk) dus kwam al snel op het product:
Rustyco (http://www.rustyco.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;)
Ik zag al een heel stel reviews van dit product maar vond het allemaal heel erg ongeloofwaardig. Dus wou het graag zelf uitproberen en mijn eigen ervaringen met jullie delen.
Dingen die je nodig hebt:
1.Rustyco- gel of rustyco water oplossing (hangt er vanaaf hoe groot het voorwerp is.

(Rustyco oplossing is zeer handig voor kleine objecten, je laat het even in de oplossing liggen en weg is de roest (volgens rustyco site). Als het niet in een bakje past kan je ook de gel kopen, die smeer je over een voorwerp heen en het roest moet er zo afvliegen.)
2. Een roestig voorwerp.

(In mijn geval dus een mk thrower bocht)
3. Een ijzerborstel.

(Om viezigheden eraf te halen voor een beter/sneller process)
Ik begon dus met het schoonmaken van me uitlaat met de ijzerborstel.
Daarna smeerde ik de rustyco gel (lekker ruim) over het voorwerp.

Op de verpakking stond dat we 30 minuten (minstens) moesten wachten, dus dat deed ik. Na 15 minuten even gaan kijken en met de ijzerborstel het nog een beetje ingewreven in het ijzer (versneld het process).
toen ik na 30 minuten terug kwam zag het er zo uit:

dus een mooie chemische reactie wat ik persoonlijk veel belovend vond uitzien.
ik met een papier het eraf gehaald en toen zag ik iets wat ik 100% niet verwacht had.

Daarna doorgegaan met de hele uitlaat en nog meerdere keren herhaalt (vond dat het steeds mooier werd dusja)
Hoe het bij het begin uitzag:

Na het rustyco:

(vele stukken roest hadden al me uitlaat aangetast dus daarom die lelijke zwarten plekken, krijg het ook niet meer weg)
Conclusie: Ik vind rustyco een goed product voor maar 37,- vergeleken met zandstralen van rond de 150,-. Het werkt snel en werkt goed. Enige wat ik wel wil zeggen is : Het word natuurlijk nooit zo mooi als zandstralen of andere manieren maar voor dit geld en zo makkelijk is het 10x sneller en hoef je niet meer middagen met een schuurpapier te zitten. het brengt ook namelijk geen krassen aan op het oppervlakte dus heel mooi!
Ik hoop dat jullie wat aan deze review hebben gehad,
Nino