Doppler kopeling en rem

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
Ghost
Derbi fan
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 11 sep 2022, 19:46
Vervoersmiddel: Beta rr50 Track

Doppler kopeling en rem

Ongelezen bericht door Ghost »

Hallo,

Ik vroeg mij af of het af te raden is om een aftermarket koppeling en rem van doppler te installeren door bepaalde redenen? Bijvoorbeeld omdat het dan net niet zo lekker past en werkt als bij het origineel. Mijn brommer is namelijk niet heel oud dus het is ook niet per se nodig maar ik vond het er wel beter uitzien.
milan.BETA
Banden plakker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 08 apr 2024, 09:05
Vervoersmiddel: beta rr50

Re: Doppler kopeling en rem

Ongelezen bericht door milan.BETA »

hoiii

ik heb zelf ook doppler handvaten op mijn beta gezet.
vind ze er ook mooi uitzien maar houd rekening met dat ze eigenlijk niet fijn zijn. ze zijn nogal vierkant en rijden zonder handschoenen word al na 10 minuten pijnlijk. met handschoenen is het prima te doen. toch liggen de standaard handvaten beter in de hand.
milan.BETA
Banden plakker
Berichten: 9
Lid geworden op: ma 08 apr 2024, 09:05
Vervoersmiddel: beta rr50

Re: Doppler kopeling en rem

Ongelezen bericht door milan.BETA »

geen handvaten, koppelingshendel en remhendel
Ghost
Derbi fan
Berichten: 87
Lid geworden op: zo 11 sep 2022, 19:46
Vervoersmiddel: Beta rr50 Track

Re: Doppler kopeling en rem

Ongelezen bericht door Ghost »

milan.BETA schreef: ma 08 apr 2024, 09:33 hoiii

ik heb zelf ook doppler handvaten op mijn beta gezet.
vind ze er ook mooi uitzien maar houd rekening met dat ze eigenlijk niet fijn zijn. ze zijn nogal vierkant en rijden zonder handschoenen word al na 10 minuten pijnlijk. met handschoenen is het prima te doen. toch liggen de standaard handvaten beter in de hand.
Ah oke dan weet ik niet of ik ze er op ga zetten ik denk er dan nog ff over na. Bedankt voor de feedback
Plaats reactie