Stickerset

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
moltygo
Derbi fan
Berichten: 92
Lid geworden op: do 24 okt 2019, 13:06
Vervoersmiddel: Derbi senda MHR 80

Stickerset

Ongelezen bericht door moltygo »

Hallo forumleden,
Ik heb en Derbi limited 2018 Ik wilde wat Wheeler stickers enz maar toen zag ik een custom stickerset die wel echt mooi is maar misschien meteen zonde om bij een nieuwe brommer te doen ook al kan je die stickers er altijd af halen en je oude er op doen want als ik die sticker neem neem ik ook nieuwe kappen daarvoorik stuur een link naar de website: https://armysctv.com/collections/derbi/ ... xrace-2018
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3602
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Stickerset

Ongelezen bericht door 42 »

Zo dan..
Je zal er iig mee opvallen, lol.
Niet direct mijn smaak maar wel erg origineel..denk niet dat je er snel een tweede van zal zien rijden.
Kon best wel eens een chick magnet zijn met al die kleuren...ik zeg doen ! :lol:

Nog even over stickers : je kan ze inderdaad altijd weer weghalen maar je hebt als ze er een paar jaar opzitten wel kans op wat kleurverschil als je ze weghaalt.
Er zaten er bij mij wat op het rode gedeelte van mn kuip die ik heb weggehaald ( zaten er 7 jaar op toen ) en je kan precies zien waar die zaten doordat de kuip eromheen door zonlicht wat verkleurt is en onder de stickers dus niet.
Als je nieuwe kappen haalt maakt dat niet zo veel uit verder, kunnen altijd de oude weer terug er op.
moltygo
Derbi fan
Berichten: 92
Lid geworden op: do 24 okt 2019, 13:06
Vervoersmiddel: Derbi senda MHR 80

Re: Stickerset

Ongelezen bericht door moltygo »

Dus ook al is het een redelijke nieuwe brommer het is niet zonde vind je?
Je hebt de sticker in 2 andere kleuren nog ik stuur wel de link
https://armysctv.com/collections/derbi/ ... xrace-2018
https://armysctv.com/collections/derbi/ ... xrace-2018
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3602
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Stickerset

Ongelezen bericht door 42 »

Als jij het mooi vindt moet je het gewoon doen.
Ik heb de mijne ook best wat aangepast..vond em wat saai origineel.
En wil er graag mn eigen persoonlijke tint aan geven zeg maar, zelfde brommer als iedereen is ook maar saai.

Je zal em misschien iets lastiger kunnen verkopen straks als je de stickers er op laat..wel erg specifieke kleursetting die niet iedereen zal waarderen..maar dan kunnen ze er idd weer af of oude kappen weer terug.
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3602
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: Stickerset

Ongelezen bericht door 42 »

Oooww...die zwarte is erg mooi.
Maar ik hou dan ook erg van zwart ( en rood, lol, vooral die combi )
Al mn kleding is zo'n beetje zwart ook.

Kan er weinig zinnigs over zeggen verder, die zwarte is wel erg vet maar ik ben een ouwe lul, kan me voorstellen dat je als jonge gast op wilt vallen met lekker felle kleuren.
moltygo
Derbi fan
Berichten: 92
Lid geworden op: do 24 okt 2019, 13:06
Vervoersmiddel: Derbi senda MHR 80

Re: Stickerset

Ongelezen bericht door moltygo »

Bedankt voor je reactie, iemand anders nog meningen?
bart_rs2
Beginnende tuner
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 03 mei 2019, 11:01
Vervoersmiddel: 2010 Rieju RS2 Pro VERKOCHT
2005 Derbi Senda SM

Re: Stickerset

Ongelezen bericht door bart_rs2 »

Zijn mooie stickersets, en als je zoals je zegt een nieuwe kappenset er bij neemt kan je altijd weer terug naar origineel wanneer je je bedenkt. Denk ook niet dat een stickerset al te veel met de verkoopwaarde gaat doen, tenzij hij ontbreekt natuurlijk. De zwart met grijze vind ik de mooiste van de drie.
derbi_by_lux
Banden plakker
Berichten: 1
Lid geworden op: ma 10 jul 2023, 01:41
Vervoersmiddel: voiture

Re: Stickerset

Ongelezen bericht door derbi_by_lux »

there is everything you are looking for to decorate your motorcycle on this site. I equipped my derbi and it's really great: https://kitdeco-moto.fr/categorie-produ ... o-derbi-50
Plaats reactie