Hallo,
ik ben sinds vandaag lid om het volgende te vragen; waar kan ik kappen aanschaffen van de Derbi GPR Racing? Ik heb momenteel een Derbi GPR Nude, maar ben niet zo'n fan van de voorkant. Ik zoek dus alleen naar het windscherm en de zijkappen (zeg maar de voorkant van de kappenset). Heeft iemand enig idee waar ik deze kappen zou kunnen aanschaffen? Ik heb al online gezocht maar zonder al te veel resultaat.
Edit: ik heb al contact gehad met Lammers, en het 2009 frame is identiek aan de Racing.
willempessinkgpr50 schreef:easyparts.nl staat het wel op!
Hey Willem, ik heb nu al een hele poos gezocht naar een kappenset van de Derbi GPR Racing. Er valt niet veel te vinden op een marktplaats aanbod na. Weet je heel misschien nog een andere shop waar ze kappensets verkopen? Easyparts schijnt ze niet te hebben? Bedankt!
Dan jouw bouwjaar en kleurschema zoeken, en dan uit die tekeningen iets van 'chassis components' zoeken, staat alles tussen wat je nodig hebt. Kappen kunnen helaas wel een klein beetje in de kosten lopen van een paar honderd flappen voor enkel een stel stukjes plastic Onvoorstelbaar.
Miguel schreef:Hallo,
ik ben sinds vandaag lid om het volgende te vragen; waar kan ik kappen aanschaffen van de Derbi GPR Racing? Ik heb momenteel een Derbi GPR Nude, maar ben niet zo'n fan van de voorkant. Ik zoek dus alleen naar het windscherm en de zijkappen (zeg maar de voorkant van de kappenset). Heeft iemand enig idee waar ik deze kappen zou kunnen aanschaffen? Ik heb al online gezocht maar zonder al te veel resultaat.
Edit: ik heb al contact gehad met Lammers, en het 2009 frame is identiek aan de Racing.
Bij voorbaat dank,
Miguel!
met lammers? dan ben je gek
pizzabezorger schreef:Nee snelgas geeft meer hetzelfde effect als een mhr team 80. Zoals de naam al zegt ga je er gewoon veel sneller van. is zegmaar een goedkopere optie om op te voeren. Als je nog snelgas zoekt heb ik er nog wel een paar liggen.