Pagina 1 van 1
Re: Help! Frame spuiten vraag?
Geplaatst: zo 31 mar 2013, 11:35
door DaanS
Origineel is dat geen lak. Dat is een coating
Re: Help! Frame spuiten vraag?
Geplaatst: zo 31 mar 2013, 11:38
door DaanS
Het beste is van wel. Ik denk dat er veel roest onder zit.
Laat het even stralen. Kost ongeveer 20 euro, dan hoef je niet te schuren en kan er zo lak op.
Re: Help! Frame spuiten vraag?
Geplaatst: zo 31 mar 2013, 11:44
door DaanS
Goed zandstralen. Wordt het goed kaal van

Re: Help! Frame spuiten vraag?
Geplaatst: zo 31 mar 2013, 12:07
door derbi-ftw
Is het niet mogelijk om eerst wat verfafbijt er op te verven/spuiten/ etc etc.
Zodat het makkelijker wordt om het mooi te stralen?
Re: Help! Frame spuiten vraag?
Geplaatst: zo 31 mar 2013, 12:36
door Joram
Waarom moeilijk doen, met stralen gaat alle zooi en roest er direct af.
Re: Help! Frame spuiten vraag?
Geplaatst: zo 31 mar 2013, 13:14
door DaanS
Ja
Re: Help! Frame spuiten vraag?
Geplaatst: za 13 apr 2013, 17:40
door matthijsR80
je kan toch ook lichtjes schuren waar roest zit lak beetje weg halen en dan primer er op spuiten en dan de kleur die je wil hebben. ???
zo wil ik het gaan doen. bij mij zit er net egt veel roest..
of kan dat niet... ?