Alle ideeën zijn welkom, vanaf nu!
Geen zwavelzuur

Hahaha zwavelzuur wat een idee #not!D-Evo schreef:Commandant gekocht maar wordt er niet beter op.
Alle ideeën zijn welkom, vanaf nu!
Geen zwavelzuur![]()
royvi schreef:Sarcasme doet sommige mensen pijn, gelukkig heb ik geen gevoel.
dat is niks ergs aanAdwin schreef:Accuzuur
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
als wasbenzine zelf al niet werkt dan gaat een oplossing daar van zeker niet werkenHardcore schreef:Ik haal alle vlekken er gewoon af met licht verdunde wasbenzine
Wie zegt er dat wasbenzine niet werkt?Huug schreef:als wasbenzine zelf al niet werkt dan gaat een oplossing daar van zeker niet werkenHardcore schreef:Ik haal alle vlekken er gewoon af met licht verdunde wasbenzine
racingfreak schreef:heeft niks te maken met "welke sproeierset" tenzij je een airmax in je carb gaat duwen
Weet jij toevallig zo ongeveer wat dat kost?Boeki schreef:Ik laat m'n carters gewoon opnieuw coaten, simpelste oplossing lijkt me, toch?
Oke dan heb ik ongeveer een idee;)Boeki schreef:€40,- voor mij.
Ik heb het in Barneveld laten doen, Waayenberg coatings.supertukker13 schreef:waar kan je dat halen dan? Zit met hetzelfde probleem van die gele plekken...
Maar boeki waar laat je dat doen dan? Wil ik misschien ook wel
Maak anders eerst even een foto van hoe je blok er nu bijstaat.rickmanders schreef:ik heb pas 10 2l flessen industriele allesreiniger besteld.
hier krijg je die vlekken ook mee uit
ik heb die via ons bedrijf besteld dus dan krijg ik ze inkoop prijs, is de helft![]()
je krijgt hier bijna alles mee schoon, ook mijn spaken en velgen met gemak...
normaal zat ik altijd de kloten met een doekje tussen mn blok, nu spuit ik het in met die allesreiniger en weer af met water en het blok is weer als nieuw.
echt fijn spulltje![]()