stickerset website

Hier kun je alle vragen en opmerkingen kwijt over uiterlijk en styling op brommer (Derbi) gebied.
caspervv22
Beginnende Derbi fan
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 22 mar 2024, 16:27
Vervoersmiddel: een derbi senda xtreme 2006

stickerset website

Ongelezen bericht door caspervv22 »

hey nou had ik iemand in dit forum een link zien plaatsen over een website genaamd gotam design maar het is frans en ik heb er niet veel ervaring mee is deze website legitiem of is het een scam?? en zal ik het zelf erop plakken of door een professioneel iemand laten doen?

(de website) = https://gotamdesign.fr/
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3724
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: stickerset website

Ongelezen bericht door 42 »

Ziet er oke uit, op facebook een hoop positieve berichten iig.
Zelf plakken is niet zo moeilijk, zijn vast instructievideo's van te vinden.
caspervv22
Beginnende Derbi fan
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 22 mar 2024, 16:27
Vervoersmiddel: een derbi senda xtreme 2006

Re: stickerset website

Ongelezen bericht door caspervv22 »

top bedankt voor de snelle reactie ik zal hem wel bestellen en hier laten weten of het legit is
Gebruikersavatar
42
Pro tuner
Berichten: 3724
Lid geworden op: zo 20 okt 2019, 01:14
Vervoersmiddel: Aprilia RS4
Locatie: Zeeland

Re: stickerset website

Ongelezen bericht door 42 »

:thumbup:
en graag foto's van het eindresultaat uiteraard :woot:

Ik heb zelf ook wat stickers geplakt en plakte ze eerst aan 1 kant met tape vast, haalde aan de andere kant de sticker los van het vel, dan dat vast plakken, tape weghalen en dan die kant plakken...t moet namelijk wel in 1 keer goed zitten, een 2e kans krijg je niet dan gaat de sticker heel waarschijnlijk kapot..weet ik uit ervaring :problem:
Gebruikersavatar
HenkieHans
Beginnende tuner
Berichten: 259
Lid geworden op: za 18 jul 2020, 10:20
Vervoersmiddel: Aprilia RS 50 ‘07 RSGP22 Motogp replica (verkocht)
Aprilia RS 50 '08 (verkocht) viewtopic.php?f=9&t=28160&p=367053#p367053
Aprilia RS4 50 Aprilia Xtrenta replica viewtopic.php?f=9&t=28161

Re: stickerset website

Ongelezen bericht door HenkieHans »

Jup, dat is de beste manier. Je hebt op die manier de sticker direct goed uitgelijnd, en je hebt geen last van vingerafdrukken en dus viezigheid in je lijmlaag (als je het goed doet). Dit filmpje geeft dat proces wel mooi weer, dan heb je tenminste een duidelijk beeld: https://www.youtube.com/watch?v=-boiW37_ySc

Vergeet niet om je kappen goed te schoonmaken en ontvetten voordat je gaat plakken, en beter plak je de stickers in een enigszins warme omgeving. Gelukkig komen de warme dagen eraan, dus dat moet helemaal goed komen. Een rakeltje is tijdens het plakken echt een must, en zeker voor wat ze kosten zou ik er niet 2 keer over nadenken om die aan te schaffen. Deze kun je mooi gebruiken om de sticker mooi vlak te plakken, en doe dit geleidelijk zodat je geen luchtbubbeltjes onder je stickers houdt! Föhn de stickers na het plakken nog even na, omdat stickerfolie onder invloed van warmte de neiging heeft strak te trekken.
caspervv22
Beginnende Derbi fan
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 22 mar 2024, 16:27
Vervoersmiddel: een derbi senda xtreme 2006

Re: stickerset website

Ongelezen bericht door caspervv22 »

bedankt voor de tips!! vooral het yt filmpje komt goed van pas het zal nog wel een klein tijdje duren vanwege dat het uit frankrijk komt en gemaakt moet worden maar er komt nog een resultaat
en dan nog een klein dingetje het is een blauwe stickerset en ik dacht er ook aan om mijn cilinderkop te kleuren nou had ik al wat gezien hoe dat moest maar valt de verf er dan niet van af omdat hij best heet word?? vriend van mij had namelijk gezegd dat het altijd fout zou gaan met het process enige tips hoe dit wel goed kan gaan?
pog
Derbi fan
Berichten: 81
Lid geworden op: ma 09 okt 2023, 14:50
Vervoersmiddel: Rieju MRX (2008), Aprilia sx 50 (2016), Piaggio Zip

Re: stickerset website

Ongelezen bericht door pog »

Je zult goed moeten schuren en gebruik moeten maken van hittebestendigelak
Plaats reactie