Hallo,
Ik heb een video gemaakt over hoe je een uitlaat moet opknappen. Er bestonden al wel topics over enzo, maar veel mensen wisten toch niet goed hoe ze nou moesten beginnen met lasnaden etc.
Daarom heb ik een video gemaakt en precies stap voor stap uitgelegd hoe het moet en alles duidelijk gefilmd.
Hier is de link:
https://youtu.be/Tj25pFjD6Z4
(Vergeet de beschrijving niet te checken)
Misschien sticky?
Groet DTO
How To uitlaat opknappen + lasnaden **Video**
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD X-Treme SM
How To uitlaat opknappen + lasnaden **Video**
Laatst gewijzigd door Bart-Derbi op do 04 jun 2015, 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001
Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002 - Gallery: X-Treme 50 SM 2005 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=17321
-
- Beginnende Derbi fan
- Vervoersmiddel: (Nog)Geen
Re: How To uitlaat opknappen + lasnaden **Video**
Mooie tutorial, maar ik heb nog een vraag.
- Waar heeft u die brander vandaan en heeft u die moeten bijvullen tijdens het proces?
- Waar heeft u die brander vandaan en heeft u die moeten bijvullen tijdens het proces?
-
- Pro tuner
- Vervoersmiddel: Derbi Senda X-Treme 50 SM 2005 (sold)
Rieju RRX 50 2006 (sold)
KTM RC125 2017 (sold)
Cagiva Raptor 125 2005 (sold)
Kawasaki Ninja ZX6R 2001
Ford Fiesta 1.4 2003 (sold)
Subaru Impreza WRX 2002 - Gallery: X-Treme 50 SM 2005 http://derbi-forum.nl/viewtopic.php?f=9&t=17321
Brander is volgens mij van de action.
Heb zelf ook een vraag; hoelang duurt het voordat je dat effect ziet? Want heb gister met dezelfde brander 10 minuten op een plek gedaan, maar er kwam geen verschil. Enige tips hiervoor? (Is trouwens gewoon een gia conti)
Heb zelf ook een vraag; hoelang duurt het voordat je dat effect ziet? Want heb gister met dezelfde brander 10 minuten op een plek gedaan, maar er kwam geen verschil. Enige tips hiervoor? (Is trouwens gewoon een gia conti)

-
- Beginnende tuner
- Vervoersmiddel: Mercedes
Ziet er leuk leuk. Leuk filmpje! Mooie uitlaat geworden
Het is pas echt crises als het bier op is!
Goed en handig filmpje!
-
- Derbi fan
- Vervoersmiddel: Derbi Senda DRD X-Treme SM
Brander is te koop bij action of xenos. 4 euro ofzo.
Heb hem na elke lasnaad bijgevuld omdat het meer problemen geeft als ie halvewege leeg gaat.
Zelf heb ik die brander iets opgevoerd met de oude aansteker opvoer truuc. Dat pinnetje omhoog drukken, naar links draaien en dan weer naar beneden drukken.
kan zo'n 4 a 5 minuuten duren voordat de uitlaat blauw begint te kleuren, daarna gaat het sneller.
Mvg DerbiTeam Overijssel
Heb hem na elke lasnaad bijgevuld omdat het meer problemen geeft als ie halvewege leeg gaat.
Zelf heb ik die brander iets opgevoerd met de oude aansteker opvoer truuc. Dat pinnetje omhoog drukken, naar links draaien en dan weer naar beneden drukken.
kan zo'n 4 a 5 minuuten duren voordat de uitlaat blauw begint te kleuren, daarna gaat het sneller.
Mvg DerbiTeam Overijssel