Ik heb een helm nodig en wil graag weten hoe jullie deze helm: http://www.crosshelmen.nl/Jopa-Crosshel ... 18501.html
bij de onderstaande brommer vinden passen. Of weet iemand een nog mooiere helm? Zet deze dan in de reacties. En wat zou ik nog meer veranderen aan mijn brommer? Er moeten nog wel een aantal dingen op: linker spiegel, kickstarter, achterlicht en knipperlichten. dus als iemand nog ideeën heeft, graag! En weet iemand hoe dat ijzeren plaatje met gaten erin die normaal op de uitlaat geschroefd zit heet? Die wil ik ook nog graag op hebben.
Nee ik heb hem tweedehands gekocht en (nog) niks zelf aan gedaan. Heb alleen nog de achterlagers laten vervangen bij de bromboer en rem achter remblokken/pinnen erin en op druk laten zetten. Heb er ook redelijk teveel voor betaald ben ik later achtergekomen en moet nog veel aan gebeuren. Maar ff sparen en wat moois van maken
roenpulles schreef:ik vind mooi staan,maar smaken verschillen natuurlijk.in ieder geval een mooie brommer die je hebt
Thanks ik ga ff kijken eerst maar is de dingen bestellen die ik sowieso nodig heb, mocht er nog geld over zijn maar is kijken naar die voorvorkprotectors